23 Ekim 2012 Salı

leopar..


Blog hayatım bugün 5.günü ve hiç tahmin bile edemeyeceğim kadar çok sayıda, görüntülenmeye başladı..daha yolun çok başındayım heycanımda giderek artıyor.ülkemin  herhangi bir yerinde hiç tanımadığım ,yüzlerini görmediğim,seslerini duymadığım dostlarım var artık….
Buğün sizlerle ilk kombinimi paylaşıyorum umarım beğenirsiniz…
Evet hanımlar leoparı sevmeyen varmı……
     Hiç sanmıyorumJ
Kadın olucaz ve gardolabımızda leopar bir parça bulundurmayacağız…
**********
 
leopar ve bordo ayrılmaz ikili:)
sevgiler..




 
 
 
 

12 yorum:

  1. Her zamanki gibi muhteşem kombin olmuş..

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben geldim...
    sizi izlemeye aldım...
    kombininiz çok güzel olmuş...
    çok beğendim...

    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş olmuş, bloğunuz da hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..hoşgeldiniz bloğuma:)

      Sil
  4. Çok hoş olmuş kombininiz,leoparı sevmeyen var mı:)Ben de yeni katıldım.Bana da beklerim bi kahveye:)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sizde hoşgeldiniz..

      Sil
  6. hayırlı olsun :)
    ne iyi etmişsiniz böyle bir blog hazırlayarak..sanırım kapalılar için giyim kombin örnekleri veren bloglar çok fazla değil ondan bu talep olabilir daim olsun :)

    YanıtlaSil
  7. eşarplarım geldi yeniii,leoparlı..:)
    bayılırım kii.
    sevgilerr mirayın anneciği...;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...