22 Ekim 2012 Pazartesi

MAŞUKİYE...::


İşte yine buradayım …yazın şu son demlerini yaşarken ..güneş tamda odamın penceresinden içeri doğru sızmışken ..bundan 1 ay önce  2 günlüğüne eşim ve kızımla yaptığım bir hafta sonu kaçamağını paylaşmak isterimJ
KOCAELİ-MAŞUKİYE
CANSU ALABALIK TESİSLERİ: İnternetten tesadüfen rastladığım sitelerinde, adeta hayran kaldım yemyeşil ağaçların arasında şipşirin bungalov evler,adeta bir şirine köyü gibi..
Çokta zengin bir mutfakları var..alabalık severker için ,,kaşarlı,tereyağlı alabalık çeşitleri mevcutJ olsada yesekJ
hafta sonu en sevdiğiniz kitaplarınızdan birinide yanınıza alarak eş ve dostlarla görmeye değer bi tesiz.....

15 yorum:

  1. uzun zamandır gitmek istiyorum Maşukiyeye...güzel bir gezi olmuş...

    YanıtlaSil
  2. fotoğraflar çok güzel Maşukiyeyi çok beğenirim ben de :)

    ben de bloğuma beklerim :) eğer istersen birbirimizi takip edebiliriz?

    www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. bayıldımm görsellere..:)
    işmi de çok hoşş:)
    takipteyim kii..
    sevgilerimle..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)hoşgeldiniz bloğuma

      Sil
  4. Canım sayfamda düzenlediğim çekilişe bekliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Geldim;)Evet görsellerden de anlaşılacağı gibi şirin bir yere benziyor.Stresli şehir hayatından biraz kurtulmak isteyenler için ideal bir kaçamak yeri,bizim burası gibi:)

    YanıtlaSil
  6. burası çok güzelmiş...
    çok sevdim...
    fırsat bulursak bizde gitderiz eşimle inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten görülmeye değer biryer

      Sil
  7. bende maşukiye hastasıyım özellikle yazıcılar otellll bayılıyorum oraya balığına sütlacına sevgiler ışıl

    YanıtlaSil
  8. Aaaa ben İzmitte yaşıyorum, ama inanmayacaksın daha gitmedim :))

    Gideyim barı çok kınadım kendimi :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. gerçekten görülmeye değer....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...