20 Ekim 2012 Cumartesi

TÜTÜ ETEK YAPTIM..::)


Saat 22:40 ve ben ancak pc başına geçebildim..bugün cumartesi ve tatil..tabi iş hayatı olan ve çocuklu bir kadın için nasıl bir tatilse:( :( hafta içi biriken işler, hasret kaldığınız bebeğiniz..Ama tüm bunlara rağmen vaz geçicekmiyim blogtan tabiki HAYIRR..
Şimdi sizlere bebeğim için yapmış olduğun TÜTÜ ETEKTEN bahsedicem.Nerden çıktı bu tütüde şimdi diyenler oldu,bundan 10 gün önce gittiğim çok ünlü bir alışveriş merkezinin çocuk bölümünde birde baktım kabarık renk renk etekler ..tabi merakla yaklaştım ve adeta bayıldım :) tabi daha sonrada etiketi görünce bi baygınlık geçirdim:)NİYEMİ tam tamına 90 TL yazıyordu ...
evet güzeldi ama o kadarda değil dedim..
vee kolları sıvadım ...

TÜTÜ ETEK İÇİN MALZEMLER

2 metre tül
bel ölçüsünde lastik

MALİYET


10 TL :)


yapılışı: tülü şeritler halinde kesiyoruz,lastiği bir sandalyeye geçirip düğüm atıyoruz resimlerde daha net anlıcaksınız...














VE İŞTE SONUÇ
devamı gelicek inşallah.....:)

11 yorum:

  1. Yerim onun eteğini ben :) çok tatlı olmuş eline sağlık canım...

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım..hoşgeldin bloğuma:)

      Sil
  2. Güle güle giysin çok cici olmuş . Kızın kaç aylık benimde 10 aylık kızım var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖNCELİKLE HOŞGELDİN BLOĞUMA:)KIZIM 15 AYIN İÇİNDE..

      Sil
  3. bence süpppperrrr olmuş, maşallah.

    ben de beklerim bloğumaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞK.CANIM.. ŞİMDİ BLOĞUNU EKLİYORUM:)

      Sil
  4. Gülhan Abla Çok tatlı olmuş :)
    Mirayada pek bi yakışmış :)

    YanıtlaSil
  5. ayyy ayyy ayyyy yerim ben onun tütü eteğini çok güzel olmuş...
    ellerinize sağlık...
    bu konuda baya başarılısınız...
    sizi tebrik ederim...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş ya bu puanlılardan ben bulamadım http://nur-ela-m.blogspot.com/ ben de kendim yapmıştım ve o kadar para verip aanlara şaşırıyorum yapımı bu kadar basitken...

    YanıtlaSil
  7. tülleri nerden getittirebiliriz bende kızıma yapmak istiyorum bu arada cok güzel olmus ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  8. Merhaba tuller ne tülü acaba nerden temin ettiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...