11 Kasım 2012 Pazar

Bebeğim Hastamı Olmuş?

Herkese Sevgiler..

Hafta içi yoğun hafta sonu hafta içinden daha daha yoğun ve yorucu geçerken..en sevmediğim mevsim "kış" gelmişken..bekarken çok üşüdüğüm,yeni evliyken yine çok üşüdüğüm fakat anneyken bebeğim için sevmediğim mevsim yaptı yapacağını ve bebeğim ilk soğuk algınlığını kaptı malesef.önce hafif hafif öksürükle kendini gösteren grip  ardından ateş ve gittikçe artan öksürük krizi.bebeğim cuma gecesi öksürükten uyuyamayınca cumartesi sabahı ilk iş olarak evimize en yakın hastahaneye gittik ve ilk defa gittiğim hastaneye karşı bende bir ön yargı..neyseki iyi bir uzman çocuk doktoru vardı ve umduğumdan daha çok memnun kaldık.korkulacak bir şey olmadığını hafif bir soğuk algınlı olduğunu söyledi ve içime bir su serpti..çünki ben hastahaneye gidene kadar kurdum kuruşturdum..acaba bademcikmi,acaba boğazlarımı iltahaplandı vs.vs her annenin ilk aklına gelecek korkular malesef..
ve bu kadar ilaç...


soldan sağa:
ateş düşürücü
kalsiyum
grip ilacı
öksürük şurubu
antibiyotik şurup
 diğerleride 2.ayı dolan emziğimizin yenisi
ve  eskiyen biberon fırçamızın yenisi..

çok şükür alaçlar fayda etti ve bebeğim daha iyi..rabbim dermansız dert vermesin inşallah..tüm hastalara acil şifalar
hoşcakalın...




4 yorum:

  1. çok geçmiş olsun...

    SEVGİMLE

    YanıtlaSil
  2. canım benim büyük geçmiş olsun...
    acil şifalar diliyorum :))
    bebişine iyi bak :))

    YanıtlaSil
  3. Cok geçmiş olsun annelik böyle bisi iste benimde kizim grip oldu o her oksurdugunde ev üzerime yıkılıyor sanki acil sifalar dilerim...(bu arada bi blogcu arkadasin notunda okumuştum inatla gecmeyen oksuruk icin ayaklarin altına VICKS krem surun 10 dk iyi geliyor demiş ben denedim iyi geldi ama benim kızım 12 yaşında sizin bebisinize olmasada öksürük denince naçizane paylasmak istedim tekrardan acil sifalar dilerim)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...