14 Kasım 2012 Çarşamba

Koş..


 
Bu sabah yine yeniden koşuşturma,koşuşturma …adeta koşarak yaşıyorum desem yeridir..bazen nereye kadar böyle gideceğini düşünüyorum..herşeye bir nokta koyup eve çekilmeyi çoğ zaman düşünmüyor değilim..anne olduktan sonra artan bu istek yaşında ilerlemesiyle depreşiyor tabiî ki..peki beni tutan şey ne diye sorduğumda uzayıp giden.. cevaplar..nedenler..daha ilk cevapta bile pes ediyorum..yılların emeği..aldığın diploma..çevre..vs..vs..diye uzayıp giden yığınla meşgale..takip ettiğim bloglarda hep özendiğim bir şeyki okumaya başlarken bile yüzümde bir tebessüm belirir..aynen şöye başlar mesela..____Bu sabah kalktım.güzel bir kahve eşliğinde gazetemi okudum.canım yavrum uyanınca uzun bir kahvaltı yapıp güzel bir gün geçirik..yada__bugün arkadaşlarımla beş çayında buluştuk,bol kahkahalı bir gün geçirdik..bazende___bu sabah güne güzel bir koşuyla başladım.. diye yazılan bir sürü blog..ya ben ve benim gibiler…sabah çalar saatin bağırtısıyla yataktan fırla-çocuğu sıcacık yatağından al-kayınvalidene koş-daha sabahın köründe bile akşama en kolay ne pişirebileceğini düşün-kahvaltıyı unut-eşine iyi gün öpücüğü vereme-servisi sakın sakın kaçırma-koş-koş-koş-koş…..tabi bunun birde akşam eve dönüşü var..allah yar ve yardımcımız olsun…
Buda günün fotoğrafı olsun

sevgiler...

 
 

7 yorum:

  1. canım benim çok yoğun bir hayatın var...
    Allah yardımcın olsun...
    günün fotosunu çok beğendim...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. merhabalar.. okurken yoruldum birden:)) sizin kadar olmasa da bende koşanlardanım 2 çocuklu çalışan

    YanıtlaSil
  3. BEN BİRAZ KATI ANNEYİM... İŞİN VAR KAYIN VALİDEN VAR GENÇSİN SAĞLIKLISIN ŞÜKÜR ÇALIŞMALISIN... ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN SONRA RAHAT EDERSİNİZ..MUTLU KALIN.

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar sistemimde bir hata olduğu için tek tek cevap yazamıyorum..YORUMLARINIZ İÇİN TEŞK.

    YanıtlaSil
  5. Gülhancım seni en iyi anlayan benim sanırım ikiz cimcime birde abileri ve iş hayatı, Allah yardımcımız olsun canımcım, herşey onlar için....

    YanıtlaSil
  6. bu yazının içinde kendimi buldum...ama benim tek tesellim mevlam kimseye taşıyamayacağı yükü yüklemez biiznillah...

    YanıtlaSil
  7. Kolay gelsinle başlayım :)

    Aslında herkes olmadığını ister. Evde oturan, geliri olmayan bir kadın sizin hayatınızı yaşamayı ister, kazanmak ister özgür olmak ister. Çalışan bayanlar da ev özlemi çeker..

    Bence bunun tek çözümü hoşnut olmak. Belki ilk başta biraz zor gelecek ama, minik şeylerden mutlu olmaya başlayınca, mesela İstanbul sabahında denize uyanabilmenin bile ne mutlu bir an olduğunu düşününce arkası geliyor.

    Ki ben de dershaneye giderken 20 dk yürüyorum, ve yürüdüğümden yakınıyordum hep. Çizmelerim toz oluyordu, ellerim üşüyordu. Yine lanet ederken yoldan tekerlekli sandalyeyle hızla arabalardan kaçarak ilerlemeye çalışan irini gördüm, ve aslında hayata çok haksızlık yaptığımı düşündüm.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...