2 Kasım 2012 Cuma

YAKA KOLYE YAPIMI

saat 16:30 ve hava karardı .. havada bir yağmur kokusu..vee en güzeli evdeyim..kayınvaldem ve kızımla güzel bir öğle yemeği ve çay keyfinden sonra ..10 günün sununda pc karşısına geçebildim.bayram tatili ve yıllık iznimide birleştirerek evde ve kızımla birlikte olmanın keyfini yaşıyorum.tabi çalışmaya alışmış biri için bu durum en fazla 10 gün keyifli olabiliyor.hernekadar bu durumdan memnunsamda evli çocuklu ve çalışan bir kadın olmak öncelikli tercihim:)
dün ümraniye kumaşçılar çarşısına gittim ve nekadar kıvır zıvır varsa aldım.şu sıra yaka kolyelere merak saldım ve bitanede kendim yapim dedim.
şimdi sizlere yaka koleymin yapılışını aşama aşama göstermek istiyorum...






 








resimdede göründüğü gibi;keçe,zımba düğme ve zincir halka düğme..
yakayı keçe üzerine çizip bu şekilde kesiyoruz..
kolaylıkla şekil alan bu zincir düğmeleri dikiyoruz..
bu haliyle kalsa sanki daha güzel:)
neyse birazdaha düğme dikelim  bakalım ne çıkacak..
kartal gözünemi benziyor ne:)?
böyle daha iyi sanki..
GÖZ temalı yaka kolye diyim bari :)
biraz beceri biraz merak ..
aslında daha çok merak
ama kararlıyım daha iyisi olucak:)
sevgiler...


29 yorum:

  1. Çok çok çoooook güzel olmuş !
    Süpersin ;-)

    YanıtlaSil
  2. Bayildim! cok basarili :))
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:)
      şimdi sizi takibe alıyorum:)

      Sil
  3. Yaka kolye yapımnı ne kadar güzel anlatmışın emeğine sağlık paylaşımın için teşekkürler bloğunu izlemeye aldım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)
      takipçinizim:)

      Sil
  4. Bu aralar çok moda bu yakalar bende çok beğendim çook güzel olmuş güle güle kullan inşAllah
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaka kolyesiz kıyafet giymez oldum:)
      teşekkür ederim yorumunuz için:)

      Sil
  5. Çok güzel görünüyor ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Yakaya bayıldım. Bende ondan istiyorum:)

    zeynebags

    YanıtlaSil
  7. yakanız çok hoş olmuş.
    blog alemine ve gönül dünyamada hoş geldiniz
    eminim aramızda güzel dostluklar ve güzel paylaşımlar olacak inşallah..
    sevgilerimle ahlam:-)
    bir de tavsiyem kelime doğrulamayı kaldırırsan daha çok yorum alırsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz bloğuma..
      blogta yeniyim kelime doğrulama sorduğunu bilmiyordum uyarınız için teşekkür ederim.

      Sil
  8. çok hoş ve güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim

      hoşgeldiniz bloğuma

      Sil
  9. Gülhan Abla Çok Beğendim,
    Çok Güzel Yapmışsınnnn :)
    Yakında Benimde Aklıma Bir Yaka Kolye Var Bakalım Yapabilirsem Beğenirsin İnşaAllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen yaparsında ben beğenmezmiyim:)

      Sil
  10. merhaba bedne yeni blog açtım yani çokda yeni değil ama 1 aylık...
    semiyasam.blogspot.com
    bekleirm sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi ekledim sizi

      sizde hoşgeldiniz

      Sil
  11. Güzel yorumunuzu gördüm ve geldim, bloğunuz hayırlı olsun. Kolye de hoş olmuş, ellerinize sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz ...çok teşekkür ederim

      Sil
  12. Cok güzel olmus kolyeniz gule gule kullanın :)

    YanıtlaSil
  13. Gerçekten harika olmuş,ellerinize sağlık. :)
    benim de aklımda olup denemek istediğim bir proje.

    Gerçi o kadar güzellerini gördüm ki mağazalarda, ilham perim hasar aldı, yine de bir ara kocanın eskiyen bir gömleğinde deniyeceğim

    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. kendi yaptığımız herzaman daha güzel:)

    YanıtlaSil
  15. bayıldımmm...
    çok tşkler :)

    YanıtlaSil
  16. çok şık olmuş.http://feyzanincicileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Canım benim maşallah ne güzel yapmışsın ya :))) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...