26 Kasım 2012 Pazartesi

ÇEKİLİŞİM VARRR!!!!!!!!!!

MERHABALAR..
blog izleyicim 100 olduğunda çekiliş yapmayı planlıyordum.fakat çekiliş hediyeme birtürlü karar veremediğim için geçikti...işte sonunda karar verdim ..umarım bu küçük hediyem yeni yılda yaklaşmışken şans ve uğur getirir diyor..vee...çekiliş şartlarımı açıklıyorum...
tek şart..
Blog Takipçim Olup Kendi Blogunuzda Çekilişimi Duyurmanız, Duyurduğunuz Linki Çekiliş Postuma Yorum Yapmanız .Yorumda Lütfen İsim Soy İsim Bilgisi Olsun :) katılım 31.12.2012 gece 24:00'e kadar devam edicek,yılın ilk günü 1 ocak 2013'te açıklanacak)
işte sadece bukadar..
veeee hediyem
 
ENGLİSH HOME'DAN 3'LÜ ROSE BUNCH AKSESUAR TABAK
30x30x2 EBATLARINDA

UMARIM BOL KATILIMLI  BİR ÇEKİLİŞ OLUR..
ŞİMDİDEN KATILIM SAĞLAYACAK OLAN TÜM BLOGGER'LARA TEŞEKKÜRLER...

Not:Hediyem Kargo İle Gönderilecek ve Kargo Ücreti Bana Aittir..





 

22 Kasım 2012 Perşembe

80 'lerde çocuk olmak..

 
merhabalar
yine yeni yeniden güzel bir gün..dışarıda hafif hafif yağan yağmur,odada bir karartı,cama konan bir karga ve tamda arkadaşıma;bir kahve ve güzel bir kitap havasında olduğumu söylerken__onun bana "kürk mantolu madonna"önerisi...ve karşıma çıkan bu nostaljik haber..
paylaşmak istedim..
sevgiler..

80'lerde çocuk olmak demek; Edi`yle Büdü demek...
 

80'lerde çocuk olmak demek; Müzik tutkusuyla yanıp tutuşanların ellerindeki, ceplerindeki kocaman walkman`lerle gezmeleri demek...

80'lerde çocuk olmak demek; Apartman çatısına 5 metrelik anten takan babanızın sizi televizyonun karşısına oturtması ve çatıdan "oldumu" diye bağırıp anteni ayarlamaya çalışması demek...
 
80'lerde çocuk olmak demek; Sinek ilacı arabalarının bıraktığı bulutun arkasından deli gibi koşmak demek...


80'lerde çocuk olmak demek; Leblebi tozuyla ıslık çalmaya çalışmak, konuşmaya çalışmak demektir...
80'lerde çocuk olmak demek; Yere, duvara sürtünce kıvılcım çıkartan çatapat demek...
80'lerde çocuk olmak demek; Başı beladan kurtulmayan ama asla ve asla belanın bulaşamadığı neşeli, dertsiz, tasasız, şanslı ve sevgi dolu, Pembe Panter`i izlemek demek...
80'lerde çocuk olmak demek; Gün güneşli, insanlar neşeli, sen de gel oyna, Susam Sokağı`nda şarkısını söylemek demek..
80'lerde çocuk olmak demek; Peçete koleksiyonu yapmak demek...
80'lerde çocuk olmak demek; Yalan Rüzgarı seyretmek ama anlayamamak demek...
 
haberin devamı için www.haber7.com bakabilirsiniz
 

 
 
 
 

 

 

 

 

 

21 Kasım 2012 Çarşamba

PRATİK LAVAŞ BÖREĞİ


MERHABALAR..
Nasılsınız..ben ..eh işte..İşler çok yoğun ve maalesef bloğa hiç vakit ayıramıyorum.bi girip kaçmakla yetiniyorum.
Daha önce yapmış olduğum ve lazım olur diyede fotolarını çektiğim (iyki yapmışım hani)çok kolay bir börek tarifi verip kaçıcam…
PRATİK LAVAŞ BÖREĞİ

MALZEMELER

Bir paket lavaş (ben Bim’den alıyorum ),300 gr.kıyma,bir büyük soğan,2 adet domates,1çay k.pul biber,1 çay kaşığı karabiber ve yeterince tuz.

YAPILIŞI

Kıymayı kavuruyoruz,küp küp doğranmış sağanları ekliyoruz ve soğanlar pembeleşince domatesleri ve ardından baharatları ekliyoruz.
 
12 adetten oluşuyor ama ben 8 adetten yaptım
 
 
tüm malzemeleri karıştırdıktan sonra bir miktar su ile pişiriyoruz.
 
 
her kata hazırladığımız harçtan ekleyip katlarımızı oluşturuyoruz.
 
 
en üst katı kapak olarak kullanıyoruz.yufkada olduğu gibi kat aralarına süt ve benzeri bir malzeme sürmeye gerek yok .200 derecede ısıtılmış fırında 15dk.üzeri kızarana kadar pişiriyoruz.
 
 
ve işte böreğimiz hazır..
afiyetle..
ve
sevgiyle...

 

 

14 Kasım 2012 Çarşamba

Koş..


 
Bu sabah yine yeniden koşuşturma,koşuşturma …adeta koşarak yaşıyorum desem yeridir..bazen nereye kadar böyle gideceğini düşünüyorum..herşeye bir nokta koyup eve çekilmeyi çoğ zaman düşünmüyor değilim..anne olduktan sonra artan bu istek yaşında ilerlemesiyle depreşiyor tabiî ki..peki beni tutan şey ne diye sorduğumda uzayıp giden.. cevaplar..nedenler..daha ilk cevapta bile pes ediyorum..yılların emeği..aldığın diploma..çevre..vs..vs..diye uzayıp giden yığınla meşgale..takip ettiğim bloglarda hep özendiğim bir şeyki okumaya başlarken bile yüzümde bir tebessüm belirir..aynen şöye başlar mesela..____Bu sabah kalktım.güzel bir kahve eşliğinde gazetemi okudum.canım yavrum uyanınca uzun bir kahvaltı yapıp güzel bir gün geçirik..yada__bugün arkadaşlarımla beş çayında buluştuk,bol kahkahalı bir gün geçirdik..bazende___bu sabah güne güzel bir koşuyla başladım.. diye yazılan bir sürü blog..ya ben ve benim gibiler…sabah çalar saatin bağırtısıyla yataktan fırla-çocuğu sıcacık yatağından al-kayınvalidene koş-daha sabahın köründe bile akşama en kolay ne pişirebileceğini düşün-kahvaltıyı unut-eşine iyi gün öpücüğü vereme-servisi sakın sakın kaçırma-koş-koş-koş-koş…..tabi bunun birde akşam eve dönüşü var..allah yar ve yardımcımız olsun…
Buda günün fotoğrafı olsun

sevgiler...

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...