23 Eylül 2013 Pazartesi

EmrEsra'nın Atölyesi

yeni güne,yeni haftaya ve sonbahara merhaba..
işler yoğun ve ben yine buralara pek uğrayamıyorum, kendi bloğumu açmadığım günlerim var maalesef..canım arkdaşım esra'dan gelen bu güzel hediyeyi bile yayınlayamadım aslında bi sofra kombini yapmayı istiyordum baktım yapamıcam bari bu şekilde yayınlayayım dedim.
emresra'nın atölyesinden çıkan el emeği ürünleriyle sizleri başbaşa bırakıyorum..:)
bu güzel keçe servisliği arkadaşım benim için yaptı..
hertürlü kağıt servislik,peçetelik,bardak altlığı ve amerikan servisleri,siparişleriniz için kendisini burdan ulaşabilirsiniz..
özellikler instagram paylaşımları için mutlaka www.instagram.com/esraemrebas takip edin derim..
sevgiler..
 
 
 
 

3 Eylül 2013 Salı

DOLAPTA BEKLEMESİN..KARDEŞİM GİYSİN..

 
merhabalar...
uzun süredir miray'ın 1 yaş kıyafetlerini napsam diye düşünüyordum.çevremde verebileceğim birileride olmayınca iyce birikti.hernekadar büyüklerimiz sakla bir çocuk daha yaparsın desede ben pekte saklama taraftarı değilim,her çocuk kendi rızkıyla gelir ve ikinciside kız olacak diye bir rivayette yok zaten.
geçen günlerde balyanagınhikayesi blog yazarında bu güzel sosyal sorumluluk projesinden haberdar oldum ve işte tamda aradığım şey bu dedim.çok uzatmak istemiyorum sizleri asıl kampanyanın gerçek sahibi olan Kerem&Elif'in hikayesiyle başbaşa bırakıyorum..

Kardeşim Giysin Nedir?
Annem doğumumdan beri küçülen hiçbir kıyafetimi saklamadı.
Bu konuda etrafından eleştiri alsa da bildiğinden şaşmadı."Belki bir çocuğun daha olur, belki gene kızın olur" gibi cümleler onu "doğru bildiği" yoldan döndüremedi.Kıyafetlerim benden küçük kardeşlerime gitti. Doğduğum an beni sardıkları battaniyem dışında hemen hemen hiçbir şeyim yok "küçülen kıyafetlerimden".
Peki annemin başka çocuğu oldu mu?Evet.Artık kardeşim var ama erkek :)
Etrafınızda kıyafet yardımına ihtiyacı olan kardeşlerimiz varsa:

Bize onların hikayesiniz yazabilirsiniz.
Nasıl ve nekadar isterseniz yazın.
Bizim için yaşları, cinsiyetlerini ve ayak numaralarını bilmek yeterli.
Yeterli ölçüde detay vererek bunları yayınlayacağız.




Gelen kıyafet isteğini "bekleyen kardeşlerimiz" etiketiyle takip edebilirsiniz.

Eğer bu kardeşlerimiz kıyafetlerine kavuşurlarsa bunu da "mutlu kardeşlerimiz" etiketiyle takip edebileceksiniz.


Eğer evinizde fazla bebek-çocuk kıyafetiniz varsa:

"bekleyen kardeşlerimiz" etiketli yazılarımızı okuyabilirsiniz.
Uygun bir yazı seçerseniz birbirinizle iletişime geçmenizi sağlarız.
"biz sadece sizleri mail vs yoluyla buluşturuyoruz."

Sizden tek istediğimiz:
Kıyafetlerin temiz olması.
Ütü istemiyoruz.
Tahminimiz paketleri alan annelerde bunları bir kez daha yıkar.
Az defolu/lekeli kıyafetleri de yollamak isterseniz (belki boyayla oynarken giyerler) ayrı bir poşete koyup üstüne not yazarsanız seviniriz.


Annemiz hala "paketleri uygun fiyatla" gönderebileceğiniz kargo şirketi arıyor.

Bulunca hepimiz çok sevinip sizlere duyuracağız.


O güne kadar kargo ücretini "kıyafeti gönderen"lerin karşılaması bizi kocaman sevindirir.

Sevgiler
Elif & Kerem

burayı tıklayarak kardeşim giysin ile ilgili detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz 
 kardesimgiysin@gmail.com dan ulaşabilirsiniz. 

 

27 Ağustos 2013 Salı

Nuxe Arındırıcı Temizleme Jeli ve Nuxe Aydınlatıcı Koruyucu Bakım Emülsiyonu

merhabalar..
daha önceleride birçok defa cilt tipimden ve kahrolası siyah noktalarımdan bahsetmiştim.şöyle tek sürüşte tüm siyah noktaların gittiği bir ürün acaba nezaman üretilecek :) cildimin tek sorunu burnumdaki siyah noktacıklar(noktacıklar diyimde bari belki onlarla yaşamaya alışırım):)uzun süre Babe marka cilt bakım ürünleri kullandım ve çok çok memnun kaldım cildime gözle görülür bir canlılık geldi özellikle cildimdeki renk solukluğu ve renk değişiklikleri tamamen gitti..eee bukadar memnun kalıpta niye devam etmiyorsun dersenizde nuxe'nin bu aydınlatıcı serisini çok merak ettiğim için denemek istedim 2 hafta oldu kullanalı yıkama jeli, bakım emülsiyonu ve güneş koruyucusunu şuanda kullanıyorum.aydınlatıcı seri hakikatende aydınlatıyor kısa vadede memnunum tam teşis için bitmelerini beklicem..bunlar reklam kokan hareketler değil yanlış anlaşılmasın tamamen kendi beğeni ve görüşlerim..
güzel bir hafta dileğiyle..


1 -    Nuxe Aroma-Perfectıon Purıfyıng Cleansıng Gel (Temizleme Jeli)

 Karma ve yağlı ciltler için uygundur.Cilde zarar vermeden cilt gözeneklerinin temizlenmesine ve ciltteki fazla yağın arındırılmasını sağlar.Sabun içermez.

Kullanım:

Sabah ve/veya akşam nemli cilt üzerine köpürterek uygulayın ve durulayın.Gözle temasından kaçının.

2 -      Nuxe Brightening Program Protective Fluid (Aydınlatıcı Koruyucu Bakım Emülsiyonu)
  • Kahverengi lekelerin oluşumunu önlemeye yardımcı olur.
  • Cildinizin doğal aydınlığına ve şeffaflığına ulaşması için çalışır
  • Cildinizdeki yorgunluk belirtilerini giderir
  • Beyaz Yasemin ve Koyun gözü papatyası ile cildi aydınlatır.
  • Yeşil Çay ile cildin korunmasına yardımcı olur
  • Ebegümeci ile cildi nemlendirir ve yumuşatır.
  • Göz çevresine uygulanabilir.
 





 

13 Ağustos 2013 Salı

çanak köfte

aslında başlık ve içimdekiler çok farklı, ne yazacağımı bile bilmeden başlıyorum..tamamen boş bir kafa ve boş bir kalple bayramdan beri yaşayıp gidiyorum...sebepsiz bir boşluk,, anlamı yok..donuk bi his içimdeki..ne izlediğim filmlerin sonunu getiriyorum nede dinlediğim şarkıları bitiriyorum..canım hiç bir yere gitmek istemiyor..blog blog gezinip normale dönmeye çalışıyorum..
bukadar saçma bi başlık ve başlıktan kopuk bi yazı..:)?şimdilerde böyleyim sıkıcımı sıkıcı,,acaba kendime birşeyler alsam kendime gelirmiyim?bu hislerin bi ilacı varmıdır..bilenler varsa yazsın lütfen..
bu masayı bi ara gelen misafirlerim için hazırlamıştım..neşelimi neşeli..
buda başlıktaki çanak köftelerim..(ben yaptım:)
mutlu sabahlardan bir gün..

17 Temmuz 2013 Çarşamba

NUXE-GÜNEŞ KORUYUCU..::

merhabalar..güneş herbiryeri kavururken benimde yüzümü çillenmelere ve lekelere karşı koruma çabam devam ediyor..daha öncede burda bahsettiğim güneş koruyucu çeşitlerini kullandım, ilk denemelerimde memnun kaldıysamda ilerleyen günlerde güneşinde yakıcı şiddetini arttırması sebebiyle memnuniyetlerim kısa sürdü..Nuxe hep kullanmak istediğim markaların başında geliyor ve ilk deneyimide güneş koruyucuyla yaşamak istedim.yaklaşık bir haftadır kullanıyorum şimdilik iyi en azından dokusu çok ince yani yüzüm parıl parıl parlamıyor.BABE'nin bir çok ürününden memnun olsamda güneş koruyucuları çok yağlı, aslında su bazlı olduğu yazıyor ama benim cildimde tam bir yağ tabakası oluşturdu.umarum Nuxe'den ileri vadede memnun kalırım..
tam ismi ve açıklaması:
Nuxe Brightening Program Ecran Haute Protection SPF 30 30 ml / Koruyucu Yüz Bakım Kremi

Açıklama:
Bir Nuxe yeniliği olan bu bakım kremi, cildinizi güneşin zararlı etkilerinden korurken aynı zamanda, hücresel düzeyde bakım ve koruma sağlar. Yasemin Çiçeği, E vitamini türevleri, Kakao Özü ve UV filtreleri içerir. Ayrıca kirli havının cilt üzerindeki olumsuz etkilerine karşı da koruma sağlar. Cildin erken yaşlanmasına karşı mücadele eder. Hafif dokusu sayesinde tek başına ya da günlük bakım kreminin ardından kullanıma uygundur. Tüm yıl boyunca kullanıma uygundur. Kullanmadan önce şişeyi iyi çalkalayın. Gözle temasından kaçının .Paraben içermez, Komedojenik değildir. Nuxe'a özel 3 patente sahip bir üründür. Mineral yağ, renklendirici ve hayvansal madde içermez.

 

 
 

 


28 Haziran 2013 Cuma

Bebeğim büyürken..Kloş eteklere devam....

herkese mutlu günler ve hayırlı cumalar..keyifler iyidir inşallah..
ramazan ayına sayılı gün kalmışken bir kısmımız tatillerde bir kısmımızda benim gibi işyerinde maalesef:( napalım bizde tatile giden arkadaşların ing.face ve bloglara attıkları tatil fotolarıyla mutlu oluyoruz:):)
miray büyümeye devam ederken bende kuzucuğuma kendi el emeğimle birşeyler yapma çabasındayım...kızımın sayesinde bu dikiş olayını tamamen kaptım gibi..bu minik kloş eteklerle deneyim kazanıyorum, inşallah güngelir kendimede yapabilirim..:)
ya ben bu işi çok sevdim dikiş çok zevkli birşeymiş,birde insan yaptıkça daha çok şey öğreniyor ilk denemelerimde yaptığım hataları bu etekte yapmadım mesela, yani biraz daha tecrübe kattım desem yeridir..aslında etek ince kot kumaş ama fotoğrafa çok yansıtamadım..
kızım 23 aylık oldu yani tam çıtı pıtı zamanı inanılmaz yakışıyor yaa..
buda dikilmeden önceki hali yapmak isteyen arkadaşlara fikir olur..
daha önce yaptığım kloş eteklere göz atmak isterseniz linklere tık;tık;
 

26 Haziran 2013 Çarşamba

Teşekkürler Maxnina.com

merhabalar..dün güne taa Çin'den gelen bu güzel hediyeyle başladım:)daha önce burda bahsetmiştim maxnina.com'dan birbirinden güzel takı ve elbise çeşitleri oldukça güzel ve farklı..bu güzel kolyeyi şuanda dikimde olan fuşya bir tunikle kombinlemeyi planlıyorum..sizcede hoş olmazmı..
herkese mutlu günler..:)

25 Haziran 2013 Salı

Pizza yaptım:)

merhaba arkadaşlar..çok şükür buralara dönebildim.aslında hep buralarda takipteydim fakat malum ülke gündeminin yoğunluğu ve yaşanan üzücü olaylar post girmeme engel oldu.blog yazmayı seviyorum ama nedense sadece keyifli ve kendimi iyi hissettiğim günlerde seviyorum.
bende bu karışık günlerde bu karışık pizzayı yapıp sizlerede bir ses vereyim dedim.. tarifi ise çok severek takip ettiğim umut sepeti blog yazarına ait..sevgiler..
tarif için tık;tık;umutsepetim


 

3 Haziran 2013 Pazartesi

BU NEYİN HAZIMSIZLIĞI?

BEN BU BLOĞU AÇARKEN ASLA SİYASİ HERHANGİ BİR DÜŞÜNCEYİ DİLE GETİRMEK DÜŞÜNCESİNDE DEĞİLDİM.AMA ŞUAN ÖYLE BİR NOKTAYA GELDİKİ OLAYLAR YAZMADAN GEÇERSEM KENDİME SAYGISIZLIK OLARAK GÖRÜCEM. HÜRRÜYET-BUMERANG ÜYELİĞİMİ İPTAL ETTİM SAYFAMDAKİ BANNER'LARINI KALDIRDIM!onlar bunu niye yaptığımı çok iyi bilir!ÖNCELERİ HAKVERDİĞİM GEZİPARKI YOK OLMASIN DÜŞÜNCESİNİN BU DENLİ PROVOKATİF EYLEMLERE DÖNÜŞMESİNİ ŞİDDETLE KINIYORUM!ELBET BİZDE NEDENİN TEK BİR AĞAÇ OLMADIĞININ FAZLASIYLA FARKINDAYIZ.
HAZMEDEMEDİKLERİNİZ;
1-gece saat 22:00'den sonra karayollarında buluna benzin istasyonlarında içki satışının yasaklanmasımı budenli çıldırtıyor sizleri aa tabi içip içip trafik canavarı olamamak öyledeğilmi..
2-kapalı mekanlara getirilen sigara yasağımı,tabi insanları zehirleyememek kötü birşey olsagerek..
3-kürtajın yasaklanmasımı
4-yada pkk'nın 4 aydır dağlarda mehmetçik kanı dökmemesimi,anaların ağlamamasımı..
5-1961 den beri İMF ye olan borcumuzun güçlü iktidar sayesinde bitmiş olmasımı..(birde hala imf ye hayır sloganları atan cahiller var ya)
6-imam hatip liselerinin tekrar açılmasımı
7-kızlarımızın üniversiteye böşörtüsüyle girebilmelerimi,(sizi özgürlük bekçileri hak hukuk meraklıları okul önlerinde bizler joplanırken nerdeydiniz)
BU MADDELER ÇOĞALIR GİDER BÖYLE..
BİZ MUHAFAZAKAR MÜSLÜMAN GENÇLER OLARAK BİZ BU ÜLKEDE KİMSENİN ÇEKMEDİĞİNİ ÇEKTİK!KİMSENİN YAŞAM ALANININ KISITLANMADIĞI KADAR TÜM YAŞAM ALANLARIMIZ KISITLANDI!BİZ BU ACIYI ÇOK İYİ BİLİRİZ.BU NEDENDENDİRKİ BAZILARI YAŞAM ALANLARININ KISITLANMASINDAN KORKTUĞU İÇİN BU TEPKİLERİ VERDİĞİNİ SÖYLÜYOR!BİZLER BU ACIYI BİLENLER OLARAK ASLA!ASLA!BUNU SİZLERE YAŞATMAYIZ!YAŞATILMASINADA İZİN VERMEYİZ!BU ÜLKE HEPİMİZİN.İÇKİ İÇENDE KURAN OKUYANDA AYNI HAK VE ÖZGÜRLÜKLERE SAHİP OLMALIDIR BİZİM FELSEFEMİZ BUDUR!
POLİSİN VERDİĞİ TEPKİYE ŞAŞIRANLAR ACABA BU GÖRÜNTÜLERE NASIL BAKIYORLAR DOĞRUSU MERAK EDİYORUM.BU SABAH İŞE GİDEKEN İLÇE BELEDİYESİNİN VE KAYMAKAMLIK BİNASININ CAMLARININ KIRILDIĞINI GÖRDÜM.ÇÖP KONTEYNIRLARINI YAKMIŞ KALDIRIM TAŞLARINI SÖKMÜŞLERDİ!
MİLLETİN MALINA MÜLKÜNE VERİLEN BU ZARARIN BEDELİNİ KİM VERİCEK ACABA .
YAŞADIĞIM YERDE SAAT GECE 23:00 E KADAR SLOGAN ATIP TENCERE TAVA ÇALAN GÖSTERİCİLERE POLİS MÜDAHALE ETMEDİ TAKİ BANKALARIN VE MARKETLERİN CAMLARINA SALDIRANA KADAR.SEN YAKIP YIKACAKSIN POLİS SEYREDİCEK ÖYLEMİ.
NOT:ben takip listemden insanları provakatif eylemlere çağıran  devletine kin ve nefret içerikli yayın yapan blogları takip listemden sildim!lütfen sizde bu yayından rahatsizlık duyuyorsanın bloğumu takip etmekten vazgeçebilirsiniz!
 
 

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Maxnina.com

merhabalar..
keyifler iyidir inşallah..haftanın ilk günü.. pazartesi sendromuna yi gelebilecek bi haberim var sizlere!yakın zamanda kendilerinden haberim olmasına rağmen kendimi bu güzel siteden alamıyorum evet bu güzel site http://www.maxnina.com/ ben çok sevdim..bloğumu takip edenler bilir çok fazla online alışveriş yapıyorum.hem ekonomik hem güvenilir olması nedeni ile artı sık ziyaret edeceğim sitelerden biride artık maxnina.. clothing for women
bu birbirinden güzel elbiselerin tek adresi maxnina üstelik kargo ücreti yok.. wedding dresses
üstelik bu güzel sitede bay-bayan giyim,abiye ve gelinlik çeşitleri ne ararsanız var..aa birde tabi vazgeçilmezimiz takı ve aksesuar çeşitleride bizleri bekliyor..designer dresses
 
maxnina kızlarımızıda unutmamış bu birbirinden güzel minik kız elbiseleride yine bu güzel sitede bizleri bekliyor..
bol alışverişli ve mutlu günler..
 

25 Mayıs 2013 Cumartesi

24 Mayıs 2013 Cuma

GalataMODA FESTİVALİ

Takviminize Not Edin!
GalataModa Festivali, Neon Konsepti ile İSTANBUL SHOPPING FEST’te..

19. GalataMODA FESTİVALİ 12-16 Haziran 2013 TARİHLERİNDE NİŞANTAŞI SANAT PARKI’NDA

Parkta Bir Moda Sokağı: GalataModa Festivali 31 Tasarımcı GalataModa Yaza Özel Limitli Tasarımları ile 5 gün bu sokakta!

İSTANBUL SHOPPING FEST’e 2013 yılında neon konsepti ile renk katacak GalataModa Festivali’nde 31 Türk Moda Tasarımcısı yer alıyor: Aslı Güler, Asu Aksu, Belma Özdemir, Burcu Aslan, Burcu Kuru, Duygu Ergör, Duygu Şahin, Ece Salıcı, Esra Kurtçu, Filiz Yakar, Founta Günem, Gökhan Talay, Gül Ağış, Hande Çokrak, Jale Hürdoğan, Mehtap Elaidi, Mine Atalar, Nejla Güvenç, Neşva Taş, Nihan Buruk, Nihan Peker, Özgür Masur, Özlem Ahıakın, Özlem Kaya, Selim Baklacı, Sezgi Beşli, Simay Bülbül, Ümit Aybek, Tuvana Büyükçınar Demir, Zümrüt Çakır, Tanju Babacan…

Türkiye moda tasarım sektörünün, dünya moda akımlarının oluşumunda belirleyici bir “ekol” haline gelmesi vizyonuyla kurulan Moda Tasarımcıları Derneği (MTD) tarafından İstanbul’da bir moda sokağı fikrinden yola çıkılarak her yıl geleneksel olarak düzenlenen GalataModa Festivali, 2013 yılında ilk defa İSTANBUL SHOPPING FEST kapsamında 12-16 Haziran 2013 tarihleri arasında Nişantaşı Sanat Park’ında düzenlenecek.
Türk moda tasarımcılarının koleksiyonlarını modayı takip eden kitlelerle buluşturmak, Türk moda tasarımcıları için buluşma noktası yaratmak, moda, sanat ve tasarıma dikkat çekmek, hedefleri ile MTD (Moda Tasarımcıları Derneği) tarafından 2007 yılından bu yana düzenlenen ve ziyaretçi sayısı yüzbinlere ulaşan GalataModa Festivali’nin bu dönem 19.su gerçekleştirilecek.
19. GalataModa Festivali, Nişantaşı Sanat Parkı’nda neon konseptinde 31 tasarımcısıyla birlikte moda severleri yaz öncesi alışveriş, styling, müzik ve eğlence ile buluşmaya davet ediyor. GalataModa için limitli sayıda üretilen özel tasarımlar, sürpriz partiler modayı eğlence ile birleştirmeye hazırlanıyor…
Festivalin düzenlenmesinde büyük katkıları olan Şişli Belediyesi, ON İletişim, Digimucit Dijital Reklam Ajansı ve Figür Matbaa’nın destekleri ile düzenlenen GalataModa Festivali’nin imaj çekimleri; Honeybee stüdyolarında moda fotoğrafçısı Özgür Zülal, stylingi Deniz Marşan, Makyaj M.A.C ile Öner Evez Ajans mankenleriyle gerçekleştirildi.

Takviminize 12-16 Haziran 2013 tarihlerini şimdiden not edin! İSTANBUL SHOPPING FEST kapsamındaki GalataModa Festivali’nde akşamüstü partileri, tasarım sohbetleri, buluşmaları, moda ve styling fikirleri sizleri bekliyor…Parkta bir moda sokağı GalataModa neon sürprizleri ile sizleri bekliyor…






 

22 Mayıs 2013 Çarşamba

Ümraniye Kumaşçılar Çarşısı

merhabalar dostlar;keyifler iyidir inşallah..ben ve miray çok şükür çok iyiyiz:)miray şu günlerde konuşmayı iyice çözdü ee 2 yaşımıza son 2 ay :)büyüyoruz artık inanın bende onunla daha çok büyüyor daha çok öğreniyorum..aslında bugünki konum bu değil ama işte kızımsız olmuyor ondan bahsetmek onu anlatmak herşeye onu dahil etmek bana çok büyük keyif veriyor..bekarken arkadaş çevremiz hep bekardır yeni evliyken yeni evlilerle takılmaktan keyif alırız, çocuk oluncada hemen saf değiştirip çocuklu arkadaşlar ediniriz :)yani genelde böyle olur..benimde şuanki arkadaş çevrem çocuklu-çalışan bayanlar:)ofisteki arkadaşım esma'nın tam 3 çocuğu var rekor şuanda kendilerinde:)diğer arkadaşlarım benim gibi henüz yolun başındalar..çıkacak olan yasalara göre sırayla 2 ve 3 çocuk planları yapıyoruz:)bu arada kamuda çalışıyorum..
ben ve bu çok çok fedaker çocuklu ve çalışan arkadaşlarım uzun süredir ümraniye kumaşçılar çarşısına gitme planları yapıyorduk..plan diyorum çünki iş çıkışı gidileceği için nasıl olur, çocuklar bizi bekler,zaten onlarla fazla vakit geçiremiyoruz biz nasıl anneyiz böyle ..gibi düşüncelerle boğuşma planları yani:(----sonra içimizden biri off yaa biz hiç birlikte çocuksuz biryerlere gidemicekmiyiz?dediii ve (haklı)dedik..
vizon ve fuşya..aslında burda pembe gibi duruyor ama değil..fuşya etek vizon gömlek olucak inşallah..
çok ucuza kumaşlar olduğu gibi çok çok pahalılarıda var..ipekler,şifonlar,krep kumaşlar hepsi birbirinden güzel ah bir dikiş bilsem:)face'den tesettür modacılarını takip edenler bilir birçoğu ümraniye kumaşçılar çarşısından top top sipariş veriyorlar hatta bazı kumaşçılar artık nerdeyse sadece onlara sattıklarını söylüyorlar..işte durum böyle..hala gitmeyenler varsa gidip görmeye değer...

9 Mayıs 2013 Perşembe

Modern Tesettür Kombinleri’ne Dair…


“Modern Tesettür” denilince bir çoğumuzun aklına tesettürü normal kimliğinden çıkarmak geliyor. Halbu ki modern tesettür şehir ve sosyal yaşamın kriterlerine uygun şık ve kıyafet tercihlerinde moda olan parçaları seçmek. Kısacası tesettür amacından çıkarmadan modern tesettüre uygun tasarlanabilir.

Her bayan şık olmayı ve şık görünmeyi ister. Aynı durum giyim tarzında tesettür giyimi ve kapalı giyinmeyi benimsemiş bayanlar içinde geçerli. 

“2013 sezonunda tesettür giyimde neler moda?” diye merak ediyorsanız eğer, yazının devamında tesettürün duruşunu bozmayan kombin önerilerini bulabilirsiniz.  


Tüm bu kombin önerilerinin yanı sıra tesettür giyim ve online alışveriş denilince ilk akla gelen sitelerden biri olan http://www.indirimhediyeceki.com/   ’nda da birbirinden şık kıyafetleri ekstra indirimlerle satın alabilirsiniz. 
Üstelik beğendiğiniz ve takipçisi olduğunuz ünlü tesettür giyim tasarımcılarının kıyafetleri de bu sitede satışa sunuluyor. 
Tesettürü normal kimliğinden çıkarmadan birbirinden şık, kaliteli ve avantajlı çözümler http://www.indirimhediyeceki.com/magaza/modanisa/’nda sizleri bekliyor. 
 
Kişisel bakım, kozmetik, parfüm alışverişleriniz için ise http://www.indirimhediyeceki.com/magaza/misspera/ Misspera İndirim Kodu ’da 20 tl ve üzeri alışverişlerde ekstra %15 indirim olanağı olduğunuda aklınızda bulundurun.
 
 
Bu konuk makale indirimhediyeceki.com’a aittir.

24 Nisan 2013 Çarşamba

online alışveriş sorunsalı!!

başlıktanda anlaşılacağı üzere online alışveriş yapmayan artık yoktur sanırım.ben şu sıra çok sık yapmaya başladım.malumunuz evli çocuklu vede çalışan bayan olunca alışverişe gidecek pek vakit bulamıyorum tabi netten alışveriş yapmamdaki en büyük nedende vakitsizlik oluyor..hiç aklımıza gelirmiydi öyle bir gün gelicek ve vakit bulamadığımız için alışverişe-fatura ödeme noktalarına-bankalara gidemicez ve tek tuşla online olarak hepsini halledicez...bu hayramı şerremi işaret ben pek karar veremiyorum..şimdi sizlerle güvenlik açısından ve iade sorunu yaşamadığım birkaç alışveriş sitesi ve aldıklarımı paylaşmak istiyorum..
vipdükkan'dan aldığım bu bluzu çok sevdim..vipdükka'nın her gün her ürüne ücretsiz kargo kampanyası var..hergün ziyaret ettiğim bir site..şimdi ismini vermek istemediğim bir başka siteden çanta sipariş etmiştim çantanın fiyatı 139.99 tl den 19.90 tl düşmüştü bende her bayan gibi aaaa dedim tabiki:)ve siparişi  geldiği gibi aynen iade ettim  görsellerdeki duruşuyla uzaktan yakından alakası olmayan bi üründü neyseki iadeyle ilgili sıkıntı yaşamadım.
buda markafoni'den  markafoni'yi bilmeyen duymayan yoktur sanırım en sık bu siteyi kullanıyorum hem güvenilirliği hemde bir çok ünlü markanın ürünlerini yarı fiyatına alabiliyorum,bu güzel hırkayıda çok ucuza aldım..
ee hep kıyafet almıyorum netten; elektronik eşyayıda güvenli bir şekilde aldığım sanalreyonum var..vee takip edin derim çünki inanılmaz indirimler oluyor..ben tablet,cep telefonu elektrik süpürgesi gibi birçok ürün aldım..hala online alışverişe soğuk bakanlar ve güvenmeyenler için bi fikir olur umarım bu yazım..sevgiler..

22 Nisan 2013 Pazartesi

ben terzi değilim:)

daha öncede burda bulunan yazımda dikişle uzaktan yakından alakam olmadığından bahsetmiştim..tamamen heves:)ee insanın kız çocuğu olurda dikişe incik-boncuğa:)heves etmezmi..ediyor işte:)benimkiside işte böle bişey..ama tabi ilham kaynağım olan bu siteyi mutlaka ziyaret edin derim MADE bana çok faydası var sizde benim gibi acemiyseniz aşama aşama nasıl yapacağımızı sevgili blog yazarı anlatıyor..göründüğü gibi iki adet kloş kestim aslında üç adet ama burda ikisini fotoğraflaya bildim.biri miray için diğer ikisi ise çok sevdiğim arkadaşımın ikiz kızları mihrap ve miraç için kızlarımız yaşıt olduğu için tek seferde üçünü birden tesadüfen kesmişim:):)
işte buda bitmiş hali..ben çok sevdim kızımada çok yakıştı..havaların ısınmasını bekliyoruz kombinlemek için..bu modelden bir kaç tane daha yapmayı düşünüyorum.çok  çok basit ve çok kısa sürede yapılıyor..şimdi yapmak istediğim bir model daha var ama neyazıkkı hiçbir dikiş tekniği bilmediğim için  cesaretim yok..ama kumaşı mehvetme pahasınada olsa denicem..yaşasın dikiş dikmek:)diyorr ve veda ediyorum..sevgiler...

19 Nisan 2013 Cuma

şeffaf çanta modası!!

havalar ısındı bahar geldi yupppi derken yine soğuk yine soğuk...tabi mevsim gereğini yerine getiriyor işte biz aceleci kullar hemen herşey olsun diyoruz yaa.neyseki bugün istanbul birazdaha ısındı..bende yaza hazırlık yapıyorum...nasılmı?:)millet bahar temizliğinde ben yazın ne giycez neler moda neyi nasıl kombinlesem havalarındayım:)online bir kaç alışveriş yaptım,,geçen hafta ümraniye kumaşçılar çarşısında bir güzel gezdim tozdum yılın moda kumaşlarını ve renklerini keşfettim ve epeyde bi kumaş aldım..şuanda dikimde yani bu yaz sanırım hep özel dikim yaptırıcam..hepsi ve daha fazlası çok yakında blogta olucak inş....ee çantasız olmaz tabi.. ve benim bu yaz çok dikatimi çeken şeffaf ve yarı şeffaf çantalar..beğendiğim bir kaç modeli hemsize hem bana fikir olsun diye paylaşmak istedim..

bu güzel çantalar merve sarıbudak tasarımı olup siparişleriniz için tık;tık
 
 

17 Nisan 2013 Çarşamba

Bloglovin'deyim!

bende sonunda geçebildim sanırım:)sanırım çünki çokta emin değilim bişeyler yaptım ama olmuştur umarım..ama nasıl kullanacağımı pek anlamadım site ingilizce ve benimgibi ingilizceye fransız olanlar için durum biraz zor..:)eee benide bloglovinde takibe alırsınız inşallah:)
 

16 Nisan 2013 Salı

kayra ipek şallar

Kayra geçen sene olduğu gibi, bu sene de Kayra ipek şallarıyla, itibarlı marka olma özelliğini
sürdürmektedir. Kayra’nın İpek şalları her tür kıyafete uygun olabilecek renk yelpazesiyle
müşterileriyle buluşmaktadır. Bunun yanında Kayra gerek elbise, gerek ipek şal olarak ATV
dizisindeki "Huzur Sokağı" dizisinde başrolü oynayan Şükran karakteri başta olmak üzere, diğer
oyuncu bayanların da giyim sponsorluğunu sürdürmektedir. Huzur Sokağı dizisiyle Kayra’nın
marka bilinirliği daha da artarak, Kayra koleksiyonu ve Kayra ipek şalları, hatta el yapımı Kayra
ayakkabılarıyla, yüksek beğeni sahibi hanımlara, kendileri için birçok kombin yapabilme seçeneğini
sunmaktadır
Türkiye’nin önde gelen markalarından olan Kayra, 2013 İlkbahar Yaz koleksiyonuna ek olarak, başlı
başına bir ürün gamı olan, %100 ipekten imal edilmiş, ipek şalları da haklı bir şöhrete sahiptir. Kayra
ipek şalları dut ipeğinden üretilmektedir. İpek, türleri arasında en hafif en kaliteli ve kullanımı en
rahat olanıdır.
 
 
 
 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...