2 Ocak 2013 Çarşamba

..::ÇEKİLİŞ SONUCU::..


Herkese merhabalar..uzun bir aradan sonra işte karşınızdayımJbukadarda  uuuzzuun çekiliş süresimi olur diye düşünebilirsiniz evet bencede olmaz haklısınızLama yıl sonuydu ve iş yoğunluğundan dolayı  zamana ihiyacım vardı..çekilişe aslında hiç beklemediğim kadar yoğun bir ilgi olduJbenim tek şartım blog duyurularıydı yani blog sahipleri katılım sağlayabiliyordu fakat sağolsunlar bloğu olmayan arkadaşlar Twitter ve Facebook ta duyurularını yaptılar hepsine ayrı ayrı çok çok teşekkür ediyorum.ve tüm katılım sağlayan güzel yorumlarını eksik etmeyen tüm arkadaşlara teşekkür eder ..  vee hoş geldin 2013 diyerek ENGLİSH HOME'DAN 3'LÜ ROSE BUNCH AKSESUAR TABAK ları kazanan http://dolapperisi-dolapperisi-dolapperisi.blogspot.com/ süslü ve pembe dünyam'ın sahibi oldu..katılım sağladığı için ayrıca çok teşekkür ediyor ve iyi günlerde kullanmasını temenni ediyorum..
 
yaklaşık 200 katılımın sonucunda yalnızca 115 kişi çekilişe hak kazandı..
iletişim işin 2 gün içerisinde gulhanmiray@gmail.com' adres ve telefon numarası bırakmanız gerekiyor.
herkese teşekkürler...
sevgiler..

5 yorum:

  1. benden 2 sıra önceymiş.. :)
    kazanan arkadaşı tebrik ederim

    YanıtlaSil
  2. Çekiliş için teşekkür ederiz bizde.. Kazanan arkadaşımız da güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  3. Çok Üzüldüm bana çıkmamasına, halbuki çeyizime ne güzel yakışırdı ya :(((

    alan arkadaş güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  4. İki gün denilmiş ben az önce fark ettim.Yeniden bir kazanan daha belirlemişsiniz.Mail attım size biraz önce.

    YanıtlaSil
  5. merhaba süslü ve bembe dünyam:
    canım ne yazıkki dönülmeyince ikinci kazananı açıklamak zorunda kaldım..artık başka sefere inşallah:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...