7 Şubat 2013 Perşembe

1950’LER VE ULYANA SERGEENKO RÜZGARI


moda moda..
Aslında bu postu yazıp yazmama konusunda çok tereddütte kaldım,nedeni ise okadar çok yazıldı çizildi bahsedildiki benim yayınlamamda bir heycan kalmadı. Tüm bu düşünceler arasında yinede benim gibi bakmaya doyamayanlar için birde ben yayınlayayım dedim.işte karşınızda ;tüm zerafetiyle Ulyana Sergeenko..hala bilmeyenler için bu güzel kadın rus kökenli bir fotoğrafçı,editör ve moda ikonu olmasının yanı sıra Rusya’da ünü yükselen bir moda tasarımcısı. Tasarımcının ilham kaynakları arasında sovyet rusya ve 1950'ler var...

Kendisi tasarımlarını rus masallarından ilham alarak hazırladığını söylüyor.
Ulyana Sergenko için vintagenin kraliçeside denebilir..
Bele oturan kabarık volanlı etekler, karpuz kollar, mantolar, kabanlar, önlük elbiseler…
üstelik tesettüre uyarlana bilen kıyafetleriylede muhafazakar kesimin oldukça dikkatini çekmeye devam ediyor..
ulyana sergeenko'nun beni etkileyen yanı tasarımlarındaki romantizim..ve en önemlisi rus edebiyatına olan ilgim..
sevgiler..
tüm bilgi ve görseller google'den alınmıştır..




 
 
 
 
 
 


 

 

4 yorum:

  1. şu uzun etekleri...
    uzun elbiseleri çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Bende çok başarılı buluyorum..

    YanıtlaSil
  3. Ulana sergenko nun tarzına bayılıyorum. Hatta kırmızı elbiseden yaptım bile kendime :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...