6 Şubat 2013 Çarşamba

DOA KOZMETİK..::

Herkese selam…

Bir yıl öncesine kadar online alış verişe çok karşı olan ben şimdi ise 10 dan fazla alışveriş sitesine üyeyim ve bunlardan 5 tanesini aktif bir şekilde hergün ziyaret ediyorum.işimin pc başında olmasındanmıdır nedir iş arasında birde bakıyorum bir alış veriş sitesinin içerisindeyim.neyse bununla ilgili ayrı bir post hazırlama aşamasındayım bugünkü konum başlıktada olduğu gibi DOA KOZMETİK alışverişi..sizlerde benim gibi birçok blogta görmüşsünüzdür,bloglarda kullanıcı memnuniyetini okudukça denemekte fayda var dedim ve sitelerini ziyaret ettim.oldukça espirili ..birçok online alışveriş sitelerinden alışık olmadığımız bir yazım dilleri var önce buda ne yaa dedimsede biraz dolaşınca daha samimi ve sıcak geliyor..dediğim gibi deneme amaçlı birkaç parça sipariş vererek ;naneli ve kil sabunu ve ilk kez bu sitede gördüğüm katı parfüm siparişinde bulundum..siparişlerim dün geldi ve birde hediye-deneme amaçlı saç maskesi göndermişler ..eğer sizlerde hala bu siteyi ziyaret etmediyseniz buradan ulaşabilirsiniz..http://www.doakozmetik.com/


KİL SABUNU: Doğal kil içeren Kil sabununun ölü derileri temizlemeye ve cildi canlandırmaya yardımcı olur. Siyah nokta temizliğinde etkilidir. Mükemmel bir peeling ürünüdür. İçeriğindeki doğal mineraller cildi toksinlerden arındırmaya yardımcı olur.
NANE SABUNU: Nane yağıiçeren Nane sabunu antidepresan etkiye sahiptir. Özellikle yaz aylarında ferahlatıcı ve sakinleştirici banyolar için vazgeçilmezdir.
LİLYUM SOLİD KATI PARFÜM: Genel olarak zambak diye adlandırılan çiçek türü. Soğanlı bir bitkidir. Yetiştirilmesi oldukça zor olan bir çiçektir. Beyaz zambak kokusu, saflığın temizliğin kokusudur.(harika bir kokusu var)
KERATİNLİ SAÇ MASKESİ:Ürünle ilgili doa kozmetiğin bir notu var onu aynen yazmak istiyorum;”bu maskeyi maske adı altında satılan saç kremleri ile karıştırmayın.bu maske yoğun bakım ve onarım yapması için tasarlandı.içeriğinde yoğun keratin,protein ve yağ barındırıyor.maskenin içerisindeki yoğun keratin yıpranmış saçlarda yapılandırma sağlarken yağlar yoğun bakım sağlıyor.
sabunları ve saç maskesini henüz denemedim fakat katı parfümün inanılmaz güzel bir kokusu var   diğer çeşitlerindende sipariş verme niyetindeyim.
not:20 tl üzeri alışverişlerde kargo ücretsiz,kapıda ödemelerde ise yalnızca 3 tl ödemesi var her sitede malesef kapıda ödeme olmuyor olsada 10 tl den başlıyor..yani bu özelliği ilede albenisi yüksek bir site..
sevgiler..:)


 


4 yorum:

  1. internet alışverişini çok seven biir olarak mutlaka bakmalıyım :)

    YanıtlaSil
  2. hadi bakalım sonuçları da bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  3. merhaba mirayın annesi bende öykü ve çınarın annesi:)) sayfanızı gezdim çok güzel:)sizi takibe aldım bende sayfama beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldiniz meri:)hemen şimdi bakıyorum sayfanıza..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...