13 Şubat 2013 Çarşamba

Kitapyurdu.com alışverişim..


Güneşli bir istanbul’dan selamlar..
Bahar yaklaşmış,doğum günüme 7,eşimin doğum gününe 14 gün  üstelik  sevgililer gününe saatler kalmışken…nemi yapıyorum Jtüm bu özel gün kutlamaları için kendime bir iyilik yaptım ve epeydir almak istediğim bu caaanım kitapları sipariş verdim..çocukluk sırrı ve uzun hikaye’ye başladım bile..
Ee nasıllar derseniz..Pedegog Adem Güneş’in kaleminden Çocukluk Sırrı ;her çocuğun özünde,o çocuğun nasıl bir yetişkin olacağının şifrelerini barındıran “çocukluk sırrı”vardır. diye başlar ve bizlere çocuğun iç dünyalarının kapılarını açmaya yardımcı olacak bir yol gösterici diye düşünüyorum.
Uzun hikaye ise Mustafa Kutlu’nun kaleminden ince ama hakikaten uzun bir hikaye..filmini izleyemediğim için kitabını aldım.ama en yakın zamanda DVD sinide alıcam..kitapta okuyupta gözümde canlardırdığım sahnelerle filmin fragmanları birebir aynı, görünce çok şaşırmıştım..
Kıyısızlar ise Kahraman Tazeoğlu’na ait bir eser..çok düşünmeden ve incelemeden aldım.biraz arabeks mi desem fantezi müzik mi desem o modda bir şeyler..
almak isteyenler için bir fikir olsun istedim..
siteyi ziyaret etmek isteyenler için aşağıdaki linke tık tık..
sevgiler..

11 yorum:

  1. kitaplı bir miminiz var bende :)

    http://hrklrdyrm.blogspot.com/2013/02/kitapl-bir-mim.html

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederiz okuduktan sonrada bekliyoruz yorumlarını..

    YanıtlaSil
  3. eylül harikalar diyarında;canım şimdi mimi gördüm yarın cevaplıcam inş.

    YanıtlaSil
  4. samsun havası;biter bitmez yorumlarım gelicek inş.

    YanıtlaSil
  5. severek bir çırpıda oku canım...

    YanıtlaSil
  6. canım minik atölyem blog sahibesi buluşma ayarlıyor...
    gelmek istersen linki veriyorum...

    http://minik-atolyem.blogspot.com/2013/02/bugun-benim-dogumgunum-dolayisiyla-bir.html#comment-form

    YanıtlaSil
  7. sevgili şirine gelmeyi çok isterim fakat malum çocuklu bir kadınım:)anadolu yakasında oturuyorum yakın biryerde olursa uğrumayı düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  8. çokk teşekkürler :)
    gelirseniz beni çok mutlu edersiniz.
    büyük ihtimalle anadolu yakasında olacak,
    çünkü talepler hep o yönde.
    tarih olarak 23 şubat düşünüyorum.
    inşallah uyuyordur da gelebilirsin.

    YanıtlaSil
  9. hepsi harika seçim, senin kitap seçimlerin gerçekten çok güzel oluyor..
    bunları en kısa zamanda bende alıcam ama tabi bu yogunlukta düğünden sonra anca okuyabilme fırsatım olur :(

    YanıtlaSil
  10. canım minik atölyem yeri ve tarihi yyayınladı geleceksen isim yazdır :)

    http://minik-atolyem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. ben de kitaplarımı hatta kızımınkileri de hep internetten alıyorum. İndirimler iyi oluyor. http://nur-ela-m.blogspot.com/ bu da benim blogum begeneceginizi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...