18 Şubat 2013 Pazartesi

YULAFLI PEELİNG VE KİL MASKESİ YAPIMI..::


Daha öncede anlattığım üzere cilt temizliği ve bakımına şu sıra sardığımı burdaki yazımdada bahsetmiştim..geçen hafta tanıştığım ve cilt temizliği yaptırdığım cilt uzmanı Canan Hanım sağolsun bana cildimi doğal ürünlerle nasıl koruyacağım ve besleyeceğim yönünde ip uçları verdi..yüzüme uyguladığı her şeyde doğal kokular gelince sordum;ve kendi elleriyle hazırladığı karışımlardan bahsetti ..tabi söylediği üzere tüm malzemeleri aldım ve inanılmaz memnun kaldığım bu karışımları sizlerlede paylaşmak istedim…Not:bu sabah arkadaşım serviste yüzüme ne sürdüğümü sordu?niye ne varki dedimJ__nebilim çok canlı ve parlak dediJyüzümde sadece nemlendirici olduğunu duyunca__ne kadar doğru bir şey yaptığımı fark ettimJartık benimde bir güzellik sırrım var yuppiiiJJ
malzemeler..

Yulaflı peeling:2 çay kaşı yulaf ezmesi,1 çay kaşığı üzüm çekirdeği ve 3 çay kaşığı susam yağını karşıtırıyoruz.yüzümüze sürüp 10dk beklettikten sonra yıkıyoruz..

Kil maskesi:2 çay kaşığı sade kil,1 çay kaşığı bal ve kayısı yağı veya zeytin yağı tercih sizin..yüzümüze sürüp 20dk. Bekletip ılık suyla yıkıyoruz..

Tüm bu işlemler bittikten sonra  E vitaminiyle yüzümüze masaj yapıyoruz..Saf E vitaminin cilt üzerindeki faydaları ise saymakla bitmiyor..ciltteki ince çizgilerin görünümünü hafifletir ,içerisindeki antioksidanlar sayesinde cildi canlandırır ve nemlendirir diyor uzmanlar..birde E vitamini ile ilgili kıl köklerini güçlendiridiği söyleniyor..ben haftada bir uyguluyorum..
son olarakta en uğrak yerim olan DOĞA BAHARAT herdaim aradığımı bulduğum aktarım..bu foto içinde ayrıca kendilerine çok teşekkürler..
sevgiler..
 

 
 
 

 
 
 

5 yorum:

  1. cnm çok sevindim, mutlaka bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle denemeli... sevdim...

    YanıtlaSil
  3. pasaklı kraliçe;bencede denenmeli:)

    YanıtlaSil
  4. Bende bunu deneyeceğim :)Ellerine sağlık canım.Bu arada blogunu izlemeye aldım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum

    YanıtlaSil
  5. bloğuma hoşgeldiniz büşra kahveci;izlemeye aldım sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...