18 Mart 2013 Pazartesi

ASLI KIRLI COLLECTİON


herkese iyi geceler..gündüzleri iş yoğunluğundan post giremiyorum bir süre akşamları yazmaya çalışıcam..malumunuz Mecedes-Benz İstanbul Fashion Week kısa bir süre önce ihtişamlı bir gösteriyle son buldu..benim gibi gidemeyenler için sosyal medya sağolsun..an be an takipteydim..zaman gazetesi yazarı Esra Keskin Demir'in köşesinde yer verdiği "kim bu insanlar,nerede yaşıyorlar"başlıklı yazısı ile duygularıma tercüman gidemeyenler için ise özet niteliğinde haberin tamamı için tık tık..
Moda demişken tarzını çok beğendiğim Aslı Kırlı'nın birbirinden güzel tasarımlarını paylaşmak istedim..modacının tesettüre yakın çizgizi abartısız ve kendine özgü stili takdire şayan..
Aslı Kırlı bu birbirinden güzel koleksiyonun satışını ise facebook sayfasından yapıyor sayfaya giriş için tık tık
 

 
 
 
 
 
 
 

9 yorum:

  1. hepsi çok güzel...
    ama hepsi özel günlerde giyilebilir :)

    YanıtlaSil
  2. Çok şık tasarımlar..
    Post için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller
    bazı parçaları dahaönce hiç görmediklerim..
    Tşkler paylaşım için arkdşm

    YanıtlaSil
  4. şık tasarımlar, maksi favorim, beğendim doğrusu

    YanıtlaSil
  5. Masallah, cok güzeller :)

    http://tffc-byfatimazaahn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller benimde diktiklerimi görmek isterseniz bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
  7. Aslı Kırlı'nın tasarımlarını çok beğeniyorum. İGden takip ediyorum kendisi de çok tatlı bir insan. Başarılarının devamı gelsin inşaAllah

    YanıtlaSil
  8. Bu arada bloguma beklerim

    mezuram.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...