6 Mart 2013 Çarşamba

Bebeğim İçin Kloş Etek..::

gecenin bir yarısı gelen ilhamla birlikte evdeki malzemeyide değerlendirmek adına dikiş dikme çabalarım.çabalarım diyorum çünki;dikiş makinasını alalı altı ay oldu fakat daha önce hiç dikiş dikmeyen ben bir arkadaşımın makinayı nasıl kullanacağımı öğretmesiyle dikiş maceram başladı.
düğme bile dikemeyen ben kloş etek yaptım benim için büyük bir başarı bu üstelik kursa bile gitmeden vay beee:):)
işte buda son hali..kızım henüz 18 aylık bu eteği ise 2 yaşına basınca giyeceği için biraz büyük yaptım..
sevgiler..
 
 

33 yorum:

  1. Ayyyh!...Cok seker cok tatli cok sevilesi!..Guzel gunlerde giysin insallah,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. sizleri görünce bende hevesleniyorum yapabilirmiyim diye ama hala icraatım yok :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence yapabilirsiniz..ilk iş bir makina alın bence..devamı geliyor..

      Sil
  3. çok başarılı :) dikiş makinenin markası ve modeli nedir öğrenebilir miyim? hala bir makine alamadım kendime, araştırmadayım halen :/ o yüzden fikir almak istedim memnun musun diye?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür:) markası brother çok memnunum tavsiye üzerine almıştım fakat üzerindeki model numarası aklımda yok..sevgiler..

      Sil
  4. çok güzel olmuş emeğine sağlık miraya çok yakışacak :)
    bu arada sitedeki değişiklerde çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. beğendiğine sevindim arkadaşım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım güle güle giysin meleğiniz :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş.
    Bence insan yeter ki istesin, yapamayacağı birşey yok: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet size katılıyorum teşekkürler..

      Sil
  8. çok hoş olmuş prensesinizede çok yakışır eminim bana da beklerim özlemin dikiş atolyesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hemen geliyorum..sevgiler..

      Sil
  9. çok başarılı olmuş bilmemnize rağmen.güle güle giysin kızınız.
    feyzanincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. tebrikler:)gayet başarılı olmuş eminim şirin kızınıza da yakışacaktır.Madem ısındınız dikiş durmak yok yola devam:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni kırmadığınız için teşekkürler..

      Sil
  11. ellerine sağlık canım...
    çok şeker olmuş...
    bu arada blogununn yeni görünümünü çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  12. çook ciciii ya
    kızına çok yakışacaktır eminim
    kızların elbiseleri ayrı bir güzel oluyor
    emeğne sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  13. ilk deneme için gayet başarılı,hazır gibi olmuş,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. Oyyy çok cici emeğine sağlık canım prenses sağlıklı günlerde kullansın sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. bayıldım çok güzemiş. Keşke benimde elimden gelse de bende kızıma yapabilsem.

    YanıtlaSil
  16. çook cici olmuş,kızınıza negüzel yakışacak kimbilir fuşya pembeye zaten bayılırım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  17. Elleirnize sğalık çok güzel olmuş♥

    YanıtlaSil
  18. gerçekten çok şirin ellerinize sağalık takibe aldım bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  19. HAMARAT ANNENİN HALİ
    ELLERİNE SAĞLIK CANIM
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  20. ben de ilk dikisim de kizlarima dikmistim. cok guzel olmus. gulerek giysin yavru

    YanıtlaSil
  21. Ne kadar cici bişiy bu boyle :) İlham geldiğinde gitmeden değerlendirmek lazım. Süpersin ;)

    YanıtlaSil
  22. ÇOK TATLI OLMUŞ BENDE İKİ KIZ ANNESİ OLARAK KESİNLİKLE KIZLARIMA DİKECEĞİM :)
    http://derytuna.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...