7 Mart 2013 Perşembe

biraz panorama..biraz 8 mart dünya kadınlar günü..

8 mart dünya emekçi kadınlar günü vesilesiyle kahvaltılı- bol konuşmacı-lı-bol müzik ve çekilişli toplantı etkinliği var dendi..ee bizde kaçırmayalım dedik.. ve birazda işi asmak:)adına katılmış bulunduk..
*****
türk sanat müziği çok iyiydi..
bol hediyeli güzel çekilişler oldu..bana bişey çıktımı?tabiki hayır..:)
bu fotoda nemi?:)çok çok sıkılınca uzayan konuşmalardan..tam yanı başımızda olan panorama 1453'ü bir kez daha gezim dedim bari..sizler içinde bir kaç foto çektim..malum herkes istanbul'da değil ve gezemeyen göremeyenler için işte insanın tüylerini ürperten muhteşem yüzyıl..
***
***
içeri girdiğiniz anda kendinizi savaşta gibi hissediyorsunuz..ve nefesiniz kesiliyor çok başka bir havası var görmeye değer..
sevgiler..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


4 yorum:

  1. iyi bir kaçış olmuşşş :))

    YanıtlaSil
  2. Keyifli bir gün olmuş:)
    Segilerimle:)

    YanıtlaSil
  3. kadınlar gününüz kutlu olsunnn... Blogunuzu cok beğendim takipçinizim artık.. Bende beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. İstanbula kaç kez geldim de bu müzeye gitmek kısmet olmadı çok güzel görünüyor fotoğraflar :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...