22 Nisan 2013 Pazartesi

ben terzi değilim:)

daha öncede burda bulunan yazımda dikişle uzaktan yakından alakam olmadığından bahsetmiştim..tamamen heves:)ee insanın kız çocuğu olurda dikişe incik-boncuğa:)heves etmezmi..ediyor işte:)benimkiside işte böle bişey..ama tabi ilham kaynağım olan bu siteyi mutlaka ziyaret edin derim MADE bana çok faydası var sizde benim gibi acemiyseniz aşama aşama nasıl yapacağımızı sevgili blog yazarı anlatıyor..göründüğü gibi iki adet kloş kestim aslında üç adet ama burda ikisini fotoğraflaya bildim.biri miray için diğer ikisi ise çok sevdiğim arkadaşımın ikiz kızları mihrap ve miraç için kızlarımız yaşıt olduğu için tek seferde üçünü birden tesadüfen kesmişim:):)
işte buda bitmiş hali..ben çok sevdim kızımada çok yakıştı..havaların ısınmasını bekliyoruz kombinlemek için..bu modelden bir kaç tane daha yapmayı düşünüyorum.çok  çok basit ve çok kısa sürede yapılıyor..şimdi yapmak istediğim bir model daha var ama neyazıkkı hiçbir dikiş tekniği bilmediğim için  cesaretim yok..ama kumaşı mehvetme pahasınada olsa denicem..yaşasın dikiş dikmek:)diyorr ve veda ediyorum..sevgiler...

11 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım, kabiliyet meselesi yıllarca kursa gidip dikemeyenler var ellerine sağlık. :) Hayırlı günlerde giysin tatlı kızın. Yazın hafifçe giyer işte. :))

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı şeyler var kaydediyorum bloğu ben de. :)teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  3. Güzel etek, gerçekten minişler için son derece kullanışlı ve rengarenk yapıldığında eminim çok mutlu olacaktır. Ayrıcı güzel blog önerisi için de çok teşekkürler, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. eline sağlık en sonunda bende başlicam galiba kızıma bişeyler dikmeye :)))

    YanıtlaSil
  5. Maşallah çok üzel dikmişsiniz.ben de bir makine alabilirsem dikicem inşallah.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Dikiş dikmek gerçekten de çok güzel. hele kızlarıma dikmek daha güzel.
    ben de sizin gibi bir heves başladım. her severin de deneme yanılma yöntemiyle yapıyorum kendi çapınmdas acemice.

    YanıtlaSil
  7. çok şirinnnn olmuş maşallah :)
    yerim ben bunu giyecek cimcimeyi :))

    YanıtlaSil
  8. çok şeker olmuş cnm, ellerine sağlık :)
    ben de dikişe merak sardım,
    dikiyorum bir şeyler ama kıyafet dikecek kadar değil.
    kalıp çıkar, ölç biç falan çok titizlik gerektiren bir şey.
    güzel bir kursa başlayacağım inşallah.
    kendi kıyafetlerimi kendim dikmek istiyorum,
    insan birkaç bir şey diktiğini görünce; daha da dikesi geliyor :)

    YanıtlaSil
  9. çokk cici olmuşlarr..:)
    etek bile olsa,,,her şeyin küçüğü daha bir sevimli her daim..
    sağlıkla giysin kuzucuklar..
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim..hoşgeldiniz bloğuma..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...