24 Nisan 2013 Çarşamba

online alışveriş sorunsalı!!

başlıktanda anlaşılacağı üzere online alışveriş yapmayan artık yoktur sanırım.ben şu sıra çok sık yapmaya başladım.malumunuz evli çocuklu vede çalışan bayan olunca alışverişe gidecek pek vakit bulamıyorum tabi netten alışveriş yapmamdaki en büyük nedende vakitsizlik oluyor..hiç aklımıza gelirmiydi öyle bir gün gelicek ve vakit bulamadığımız için alışverişe-fatura ödeme noktalarına-bankalara gidemicez ve tek tuşla online olarak hepsini halledicez...bu hayramı şerremi işaret ben pek karar veremiyorum..şimdi sizlerle güvenlik açısından ve iade sorunu yaşamadığım birkaç alışveriş sitesi ve aldıklarımı paylaşmak istiyorum..
vipdükkan'dan aldığım bu bluzu çok sevdim..vipdükka'nın her gün her ürüne ücretsiz kargo kampanyası var..hergün ziyaret ettiğim bir site..şimdi ismini vermek istemediğim bir başka siteden çanta sipariş etmiştim çantanın fiyatı 139.99 tl den 19.90 tl düşmüştü bende her bayan gibi aaaa dedim tabiki:)ve siparişi  geldiği gibi aynen iade ettim  görsellerdeki duruşuyla uzaktan yakından alakası olmayan bi üründü neyseki iadeyle ilgili sıkıntı yaşamadım.
buda markafoni'den  markafoni'yi bilmeyen duymayan yoktur sanırım en sık bu siteyi kullanıyorum hem güvenilirliği hemde bir çok ünlü markanın ürünlerini yarı fiyatına alabiliyorum,bu güzel hırkayıda çok ucuza aldım..
ee hep kıyafet almıyorum netten; elektronik eşyayıda güvenli bir şekilde aldığım sanalreyonum var..vee takip edin derim çünki inanılmaz indirimler oluyor..ben tablet,cep telefonu elektrik süpürgesi gibi birçok ürün aldım..hala online alışverişe soğuk bakanlar ve güvenmeyenler için bi fikir olur umarım bu yazım..sevgiler..

14 yorum:

  1. ben hala internetten alışveriş yapmayanlardanım güvenemiyorum işte...
    ve farkettimki çoğu ürünler hemen hemen aynı fiyat indirim sezonunda tabii..
    mesela hırka burda 10 tl idi bilmiyorum sen kaça aldın, ama dediğin gibi hiç çıkamıyosanda başka çare yok galiba..

    YanıtlaSil
  2. Şirkete göre değişiyor diye düşünüyorum çünkü bende çok güvenerek alışveriş yaptığım siteden memnun kalmadım. Markafoni'de aynı şekilde şans meselesi bence. . Ürünlerin görsellini muhteşem gösterip hayal kırıklığına uğratan sitelerde var tabiki . .

    YanıtlaSil
  3. bende baya bir sardım sanal alışverişe ama hala kıyafet konusunda ön yargılarım var malesef:)

    YanıtlaSil
  4. online alışverişi en çok yapanlardan birisiyim :)
    bugüne kadar hiç sorun yaşamadım :)
    kaliteyi uygun fiyata almayı bende seviyorum :)

    severek kullan cicilerini....

    YanıtlaSil
  5. ikiside çok güzel fakat bluzu ayrıca çok beğendim güle güle kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. ben bir türlü cesaret edip alamıyorum internetten ama aldıkların harika :)

    YanıtlaSil
  8. merhabalarrr
    dogrusu bende cesaret edemiyorum:)
    gulegule kullaninnnn

    YanıtlaSil
  9. Güzel blog !!! Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  10. aynı haklı sebeplerden dolayı bende intr.den alışveriş yapanlardanım vip dükkandan ilk başlarda bende aldım fakat son zamanlarda ürünleri çok güzel gelmiyor ve bir arkadaşımın başına para iadesi konusunda ciddi sıkıntılar geldi bir kaç ay aramasına rağmen çok zor iadesini aldı dikkat edin derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuanda bende sizinle aynı fikirdeyim..artık sitelerine uğramıyorum bile..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...