28 Haziran 2013 Cuma

Bebeğim büyürken..Kloş eteklere devam....

herkese mutlu günler ve hayırlı cumalar..keyifler iyidir inşallah..
ramazan ayına sayılı gün kalmışken bir kısmımız tatillerde bir kısmımızda benim gibi işyerinde maalesef:( napalım bizde tatile giden arkadaşların ing.face ve bloglara attıkları tatil fotolarıyla mutlu oluyoruz:):)
miray büyümeye devam ederken bende kuzucuğuma kendi el emeğimle birşeyler yapma çabasındayım...kızımın sayesinde bu dikiş olayını tamamen kaptım gibi..bu minik kloş eteklerle deneyim kazanıyorum, inşallah güngelir kendimede yapabilirim..:)
ya ben bu işi çok sevdim dikiş çok zevkli birşeymiş,birde insan yaptıkça daha çok şey öğreniyor ilk denemelerimde yaptığım hataları bu etekte yapmadım mesela, yani biraz daha tecrübe kattım desem yeridir..aslında etek ince kot kumaş ama fotoğrafa çok yansıtamadım..
kızım 23 aylık oldu yani tam çıtı pıtı zamanı inanılmaz yakışıyor yaa..
buda dikilmeden önceki hali yapmak isteyen arkadaşlara fikir olur..
daha önce yaptığım kloş eteklere göz atmak isterseniz linklere tık;tık;
 

8 yorum:

  1. ay çok şeker yaa
    güle güle giysin prenses :)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar tatlı maşallah bide giymiş halini görsem bayılır düşerim:) ellerine sağlık çok beğendim

    YanıtlaSil
  3. Evet evet aynen öyle yapıyoruz, tatile gidip güzel güzel gezen arkadaşların bloglarına, fotoğraflarına bakıp mutlu olabiliyoruz :)
    Çok güzel olmuş etek, kız çocuğuna en çok yakışan şey :)
    Bu kumaşın aynısının bize göre olanı, açık mavi bir gömlek bir de krem şal ve krem pabuçlarla canlandı gözümde :)
    Dikiş işini sevince bırakmamak lazım :)

    YanıtlaSil
  4. Valla harikasınız.ben de dikmek istiyorum kızıma:)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine saglık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  6. çok cici olmuşlar...
    canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. mrb.benimde dikişe merakım var yeni başlayacağım..dikiş makinası almak istiyorum tavsiyeniz ne olur acaba..

    YanıtlaSil
  8. merhabalar derya hanım..bende dikişçe acemiyim tavsiye üzerine brother marka dikiş makinası aldım çok memnunum.kullanımı çok rahat..tavsiye ederim..sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...