25 Haziran 2013 Salı

Pizza yaptım:)

merhaba arkadaşlar..çok şükür buralara dönebildim.aslında hep buralarda takipteydim fakat malum ülke gündeminin yoğunluğu ve yaşanan üzücü olaylar post girmeme engel oldu.blog yazmayı seviyorum ama nedense sadece keyifli ve kendimi iyi hissettiğim günlerde seviyorum.
bende bu karışık günlerde bu karışık pizzayı yapıp sizlerede bir ses vereyim dedim.. tarifi ise çok severek takip ettiğim umut sepeti blog yazarına ait..sevgiler..
tarif için tık;tık;umutsepetim


 

10 yorum:

  1. Hazır pizza gibi olmuş
    Ellerinize sağlık bende denicem:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar canım,
    Harika bir pizza olmuş. Ellerine sağlık...
    Canım bloğunu severek takip ediyorum izlemedeyim. Bana da bekliyorum. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor bende denemeliyim :)
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. pizzan çok lezzetli gözüküyor ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Aynı hazır piiza gibi olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım çok lezzetli görünüyor :)

    YanıtlaSil
  7. Hazır pizza gibi olmuş gerçekten ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...