13 Ağustos 2013 Salı

çanak köfte

aslında başlık ve içimdekiler çok farklı, ne yazacağımı bile bilmeden başlıyorum..tamamen boş bir kafa ve boş bir kalple bayramdan beri yaşayıp gidiyorum...sebepsiz bir boşluk,, anlamı yok..donuk bi his içimdeki..ne izlediğim filmlerin sonunu getiriyorum nede dinlediğim şarkıları bitiriyorum..canım hiç bir yere gitmek istemiyor..blog blog gezinip normale dönmeye çalışıyorum..
bukadar saçma bi başlık ve başlıktan kopuk bi yazı..:)?şimdilerde böyleyim sıkıcımı sıkıcı,,acaba kendime birşeyler alsam kendime gelirmiyim?bu hislerin bi ilacı varmıdır..bilenler varsa yazsın lütfen..
bu masayı bi ara gelen misafirlerim için hazırlamıştım..neşelimi neşeli..
buda başlıktaki çanak köftelerim..(ben yaptım:)
mutlu sabahlardan bir gün..

7 yorum:

  1. o puantiyeli pembe tepsiden benimde vardı sakar kocam kırdı :( neyse masan harika olmuş.amerikan servislerini kumaşçıdan alıp kendin mi diktin? çok beğendim. ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  2. teşk.amerikan servisler aslında peçete:)papia marka..sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  3. Ayni ben:))Havalardan desem mi bilemedim,ya da tekrar kürkcü dükkanina dönüs mü bozdu beni desem,onu da bilemedim:))Su günlerde birsey bildigim de yok hani...

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Yeni keşfettim blogunuzu, takipteyim, bana da beklerim :)
    http://nebihanakca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldiniz bloğuma nebihan hanım..:)

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık çok güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
  7. ben de arada böyle oluyorum geçer gider hiç yapmadığın bir şey yap belki iyi olur

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...