3 Eylül 2013 Salı

DOLAPTA BEKLEMESİN..KARDEŞİM GİYSİN..

 
merhabalar...
uzun süredir miray'ın 1 yaş kıyafetlerini napsam diye düşünüyordum.çevremde verebileceğim birileride olmayınca iyce birikti.hernekadar büyüklerimiz sakla bir çocuk daha yaparsın desede ben pekte saklama taraftarı değilim,her çocuk kendi rızkıyla gelir ve ikinciside kız olacak diye bir rivayette yok zaten.
geçen günlerde balyanagınhikayesi blog yazarında bu güzel sosyal sorumluluk projesinden haberdar oldum ve işte tamda aradığım şey bu dedim.çok uzatmak istemiyorum sizleri asıl kampanyanın gerçek sahibi olan Kerem&Elif'in hikayesiyle başbaşa bırakıyorum..

Kardeşim Giysin Nedir?
Annem doğumumdan beri küçülen hiçbir kıyafetimi saklamadı.
Bu konuda etrafından eleştiri alsa da bildiğinden şaşmadı."Belki bir çocuğun daha olur, belki gene kızın olur" gibi cümleler onu "doğru bildiği" yoldan döndüremedi.Kıyafetlerim benden küçük kardeşlerime gitti. Doğduğum an beni sardıkları battaniyem dışında hemen hemen hiçbir şeyim yok "küçülen kıyafetlerimden".
Peki annemin başka çocuğu oldu mu?Evet.Artık kardeşim var ama erkek :)
Etrafınızda kıyafet yardımına ihtiyacı olan kardeşlerimiz varsa:

Bize onların hikayesiniz yazabilirsiniz.
Nasıl ve nekadar isterseniz yazın.
Bizim için yaşları, cinsiyetlerini ve ayak numaralarını bilmek yeterli.
Yeterli ölçüde detay vererek bunları yayınlayacağız.




Gelen kıyafet isteğini "bekleyen kardeşlerimiz" etiketiyle takip edebilirsiniz.

Eğer bu kardeşlerimiz kıyafetlerine kavuşurlarsa bunu da "mutlu kardeşlerimiz" etiketiyle takip edebileceksiniz.


Eğer evinizde fazla bebek-çocuk kıyafetiniz varsa:

"bekleyen kardeşlerimiz" etiketli yazılarımızı okuyabilirsiniz.
Uygun bir yazı seçerseniz birbirinizle iletişime geçmenizi sağlarız.
"biz sadece sizleri mail vs yoluyla buluşturuyoruz."

Sizden tek istediğimiz:
Kıyafetlerin temiz olması.
Ütü istemiyoruz.
Tahminimiz paketleri alan annelerde bunları bir kez daha yıkar.
Az defolu/lekeli kıyafetleri de yollamak isterseniz (belki boyayla oynarken giyerler) ayrı bir poşete koyup üstüne not yazarsanız seviniriz.


Annemiz hala "paketleri uygun fiyatla" gönderebileceğiniz kargo şirketi arıyor.

Bulunca hepimiz çok sevinip sizlere duyuracağız.


O güne kadar kargo ücretini "kıyafeti gönderen"lerin karşılaması bizi kocaman sevindirir.

Sevgiler
Elif & Kerem

burayı tıklayarak kardeşim giysin ile ilgili detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz 
 kardesimgiysin@gmail.com dan ulaşabilirsiniz. 

 

4 yorum:

  1. Nekadar guzel bir proje boyle,
    Cok sevindim okuyunca.

    Bende hep giymedigim elbiselerimi hala turkiyeye yollarim.
    Bazi insanlar icin gercekten bir fark yarattigina inaniyorum.

    Tebrik ederim :)
    Kocaman sevgiler ozaman guzel yureginize.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel düşünülmüş aslında herkesin ihtiyacı olan bir proje olmuş ne güzel. Devamı fazlasıyla gelir inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Harika fikir. Cocugum olunca ben de yapacagim bunu. Sadece kiyafet degil, puset, anakucagi, kirilmamis oyuncak da alsalar ne guzel olur. Evlerde dolaplarda bozulmadan kalmis ve kullanilmayan herseye cok aciyorum dogrusu.

    YanıtlaSil
  4. Ben ilk kızımda bekletirdim, şimdikilerde hemen hafta ile bile büyüdükçe veriyorum artık Zaten dikide dikiyorum vermezsem zaten ev doluyor sık sık dolap boşaltmaca ypıyorum. Bu tür etkilikleri duymak da çok güzel
    Sevgi ve muhabbetle

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...