23 Eylül 2013 Pazartesi

EmrEsra'nın Atölyesi

yeni güne,yeni haftaya ve sonbahara merhaba..
işler yoğun ve ben yine buralara pek uğrayamıyorum, kendi bloğumu açmadığım günlerim var maalesef..canım arkdaşım esra'dan gelen bu güzel hediyeyi bile yayınlayamadım aslında bi sofra kombini yapmayı istiyordum baktım yapamıcam bari bu şekilde yayınlayayım dedim.
emresra'nın atölyesinden çıkan el emeği ürünleriyle sizleri başbaşa bırakıyorum..:)
bu güzel keçe servisliği arkadaşım benim için yaptı..
hertürlü kağıt servislik,peçetelik,bardak altlığı ve amerikan servisleri,siparişleriniz için kendisini burdan ulaşabilirsiniz..
özellikler instagram paylaşımları için mutlaka www.instagram.com/esraemrebas takip edin derim..
sevgiler..
 
 
 
 

7 yorum:

  1. Çok güzellermiş arkadaşınızın eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler...ve hoşgeldiniz..

    YanıtlaSil
  3. Çok ciciler. Hemen gittim baktım onun bloğuna da. Harika şeyler varmış.

    YanıtlaSil
  4. Cok guzel hedıyeler . Guşe gule kullanın ıns.

    YanıtlaSil
  5. Çok cici hepsi arkadasinın ellerine sağlık canım :)kece urunler harika ama ben keceye tutamiyorum yaa :(

    YanıtlaSil
  6. kırmızı servisliğin fiyatını öğrenebilir miyim

    YanıtlaSil
  7. servisliğin fiyatı ne kadar öğrenebilir miyim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...