3 Nisan 2014 Perşembe

diyet'te 15.gün


off çok mutluyum arkadaşlar nerden başlasam,nasıl anlatsam bilemedim valla!bahar gelmiş ben 1,5 kg vermişim..daha ne olsun:)diyet listem burda tık,,tık,,linki tıklayarak şimdi anlatacağım diyet maceramın bir önceki bölümünü okuyabilirsiniz!diyetle ilgili ara ara bilgi vermemi, nasıl gittiğini merak eden arkadaşlar vardı.kızlar çook mutluyum,yiyerek zayıflamak diye birşey varmış inanın abartmıyorum!şimdi diyeceksinizki 1.5 kg. ne ki ! ama şunu öncelikle söylemeliyimki benim sadece 5 kg fazlam var,,bilenler bilir daha az kilosu olanlar şişmanlardan daha zor kilo veriyorlar.şimdi eğer diyet listemi okuduysanız nasıl uyguladığıma ve kaçamak yapıp yapmadığıma geçiyorum..
15 günün özeti:
53 kg da başladım 15 günün sonunda doktor kontrolüne gittim ve 51.5 kg olduğumu gördüm doktorumda çok iyi bir başlangıç olduğunu söyledi.arkadaşlar listeye aynen uydum diyet listem .bu liste öncelikle gözümü korkutmuştu yapamayacağımı pes edeceğimi düşünüyordum.ama çok şükür aynen uyguladım.diyetimdeki püf noktalar;2lt su zorunlu,sıfır şeker,öğlen sebze yediysem akşam protein,yada tam tersi.
arkadaşlar inanın zayıflamak bir yana sağlıklı yaşamayı öğrendim..doktora gitmeden önce defalarca çaya attığım 1 küp şekeri bırakmayı denedim fakat başaramamıştım.günde 10 bardak çay ve hepsine 1 küp şeker attığımı varsayarsak günlük sadece 300 koriyi çay şekerinden aldığımı gördüm.şimdi ise çayı şekersiz içmeyi başardım daha doğrusu şekersizde çayı sevebildim.zorlama değil ciddi ciddi severek içiyorum.bu diyet sayesinde su içer oldum günde 3 bardaktan fazla su içemezken şuanda 10-12 bardak içiyorum ve bunada alıştım içmeyince ağzım kuruyor ve sürekli su içmek istiyorum.
kaçamaklarda yaptım elbette;15 gün içerisinde yaptığım kaçamaklar:5 tavuk kanadı,bir porsiyon pirinç pilavı,1 dilim kek,1 dilim milföy böreği ve son olarak kızarmış patlıcan oturtma yedim:))ama herseferinde inanılmaz pişmanlık duydum.bu aradada diyetisyene 9 kilo fazlası olan bir arkadaşım ile gittim ve arkadaşım 15 günde 3 kg verdi benim listemin hemen hemen aynısını yiyerek.  yani bunu yukarıda yazmalıydım ama bu kısımda aklıma geldi fazla kilosu olanlar daha çabuk yakıyor!
bu liste benim artık yaşam şeklim olacak inşallah. ideal kiloma ulaştığımda ise mevcut listeme 200 kalori ekleyerek kilomu sabitleştireceğini söyledi doktorum.
arkadaşlar eğer hakikaten kilo probleminiz var ise mutlaka bir uzmana gitmenizi öneririm.benim yaşam felsefem değişti ve kendimi kilo vermesem dahi daha mutlu ve sağlıklı hissediyorum.
şimdilik bukadar 15 gün sonra tekrar yazacağım..
sizlerde zayıflama tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim..

11 yorum:

  1. Bende geçen yıl bi hevesle 9 kilo vermiştim bir daha asla almam modundaydım inanılmaz motive olmuştum ama malasaef 5 kilosu geri geldi sar başa durumları çok sıkıcı inşallah sizin verdiğiniz kilolar kalıcı olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya evet aslında herkes böyle diyor..kiloyu sabitlemek lazım:)

      Sil
  2. bende şuaralar spor vede yiyip içtiğime dikkat ederek deneyeceğim oldu oldu olmadı bir diyetisyen yolu banada gözükecek....

    Sana kolay gelsin canım.

    YanıtlaSil
  3. Canım ya çok sevindim. Bak senden özendim bende başlasam mı diye düşünüyorum. Ya ben hafta sonraları çok yiyiyorum. Hep dışarıda koşuşturma haliyle geçiyor ve ister istemez fast foodla besleniyoruz. Birde hafta sonraları kahvaltı alışkanlığımız var hafta içi yapamadığımız kahvaltıları hafta sonu yapıyoruz baya bir acısını çıkartıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçek anlamada karar verirseniz bu bahanelerde ortadan kalkar bence:)aynı bahanelerle 1 yılım geçti:))bence başlamalısınız

      Sil
    2. Doğru diyorsun aslında :( insan biraz sabırla devam etmeli sanırım ben belli bir süreden sonra pes ediyorum :( Aslında bir çok defa başladım ama belli bir süre sonra gittiğin ortamlara uyum sağlamak zorunda kalıyorsun bu sefer diyet bozuluyor. Acaba diyet listesine uymayan şeyler yedikten sonra sporu zorunlu hale mi getirsem. Mesela evde yarım saat göbek atsam :) bir blogda bayanlar için en iyi spor olduğunu okumuştum :)

      Sil
  4. Canim ben 2 aydir yapiyorum 16 kilo verdim :) ama tamamiyle diyet listesi bana ait bir diyetle yaptim. Gercekten insan kendini kus gibi hissediyor. Ama tabi durmak yok yola devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tebrik ederim sizi gerçekten büyük bir azim 16 kilo çok çok iyi:))bencede durmak yok ...

      Sil
  5. Tebrik ederim sizi, ben de 4 aylık hamileyim , 4 ayda 4 kılo almışım. Yaptığınız diyet gayet göze de mideye de hitap edecek güzellikte. Bu şekilde her vitamini de alarak zayıflamak güzelmiş :) Ben de hamile kaldığımdan beri çok su içiyorum 1,5 / 2 litre kadar. İçmediğim günlerde kendimi eksik hissetmeye başladım. Benim tek sorunum ekmeği çok sevıyo olmam. diyetinizi ben de uyguliicam. 1 Ay sonra yazarım ben de :)) Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. aslında listeye bakınca hiç de aç kalınmayacak bi liste yani maşallah güzel kilo vermişsiniz :) Başarılarınızın devamını dilerim :)

    Takipteyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...