15 Aralık 2019 Pazar


Dr.Murad Yüz Yıkama Jeli

Cümleye yine uzuuunca bir aradan sonra.. demekten kendimi alamayacağım. Devamı gelir mi bilmiyorum ama şuanda buradayım. bugün pazar. Cuma günü kendime bir söz verdim. Bugün evden çıkmayacak ve yarım tüm ödevlerimi yani ehehe bir kısmını tamamlayacaktım. Çok şükür öylede oldu. Kitabımı bitirdim ve son kalan üç bölümün özetini çıkarttım. Tabi tam üç saatim pc başında geçti böyle olunca da aa  benim bir bloğum vardı dedim. Uzun süredir aslında başlamak istiyordum. Geçen hafta bi ürün lazım oldu ve çok az kullanıcı yorumu buldum. hep söylediğim gibi kullandığım ürünler ile ilgili kendi kişisel yorumlarımı yapıyorum. 

Dr. Murad için dünya starlarının kullandığı marka diyorlar. Ben de uzun süredir bu ürünü inceliyor fakat cesaret edip alamıyordum. Malum çok uygun bir fiyatı yok. Tabi memnun kalmama gibi bir durumda söz konusu olunca almakta çok kolay olmadı. Dünya starları kullanıyor deyip kendimi gaza getirip aldığım da doğrudur aslında. Ürün içerik olarak Kızarık ve hassas ciltlerde görülen tahriş ve kuruluğu hafifletmek için kullanılan temizleme jeli olarak geçiyor. Tam da aradığım şeydi aslında. Ama çok kuru olan cildimi sanki daha da kuruttu. yani yıkadıktan sonra kesinlikle bi nemlendirici istiyor. Bende hipotiroid var yani ekstra kuru bir cilde sahibim. yani ürünü çok iyi anlayamadım. ama eğer cildiniz çok kuruysa sizde aradığınız performansı bulamayabilirsiniz. Kalın bir yapıya sahip nohut tanesi kadar kullanmanız yeterli olacaktır. 

Dr Murad Soothing Gel Cleanser 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...