31 Mart 2013 Pazar

Miroslava Duma

herkese mutlu baharlar diliyor..ve bugün uzun zamandır dikkatimi çeken yine bir bir rus güzel olan,Miroslava Duma'nın dikkat çekici tarzı ve yine tesettür giyime ilham olabilecek kıyafetlerini  paylaşmak istedim..Miroslava Duma kimdir derseniz;kendileri Rusya'nın önde gelen moda ikonlarından ve aynı zamanda Buro 24/7'nin kurucusu resmi web sitesi için buraya tık,tık..

bu güzel rus sokak modası fotoğraflarının vazgeçilmezi..benim ise Ulyana Sergeenko'dan sonra tarzını en beğendiğim  hatun..






tüm tesim ve bilgililer Google den alınmıştır..







11 yorum:

  1. Paylaşım için saol cnm gerçekten güzel modeller var

    YanıtlaSil
  2. çok hoş bi hatunmuş...giysileride süper ben yeşil trençini çok sevdim..farklı tasarımlar hep ilgimi çekmiştir

    YanıtlaSil
  3. çok hoş diyecektım kı mümine hanım da aynı yorumu yazmıs ama cok hoş değil mi hoş yani,ufak tefek cici bici,tıpkı benim gibi:))ama kıyafet ve saçın makyajın ınsanı ne kadar farklı kıldıgının açık bır ornegi

    YanıtlaSil
  4. Miroslava Duma is indeed very pretty & stylish.

    YanıtlaSil
  5. CANIM HAYIRLI GECELER
    BAZILARI GERÇEKTENDE ÇOK GÜZEL
    PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  6. ilk fotodaki etekleri çok beğendimm :)

    YanıtlaSil
  7. I love her style, she is such an inspiration!! The outfits on the fifth, sixth and eight picture are my favorits!! Wow!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    YanıtlaSil
  8. I love Miroslava))

    xoxo Christy

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...